Mantry aktivistu Kremľa – Matúša Šutaja – Eštoka.

To, čo z úst nášho ministra vnútra odznelo 18.1.2026 v TV diskusnej relácii RTVS „O 5 minút 12“, v ktorej mu oponenta robil bývalý minister zahraničných vecí Ivan Korčok, je hodné zaznamenania a okomentovania, lebo:

  • Ide o ukážkové manipulácie a reprezentatívne naučené frázy síce veľmi primitívneho, ale zároveň zákerného a pomerne veľmi vplyvného manipulátora Ficovej vlády, frázy, ktoré v otázkach zahraničnej, alebo aj domácej politiky tento politik recituje v pravidelných intervaloch bez ohľadu na položenú otázku a robí to s cieľom slovne vyzdvihnúť do nebies seba, svoju stranu a svojho učiteľa a šéfa Fica a zároveň odstreliť svojich politických súperov a to aj, alebo hlavne za pomoci prekrúcania, paušalizovania, lží a poloprávd.
  • Matúš Šutaj – Eštok zďaleka nie je jediný. Takto v dnešnej koalícii nevystupuje iba on. On len v tomto vyniká, ako najiniciatívnejší a najzákernejší.
  • Manipulátorom sa treba postaviť a preto ukázať a na ich postupy, aby boli priehľadné a ľahko odhaliteľné. Lebo nimi sledujú nečisté ciele a v prípade, že ide aj o nejaký legitímny cieľ, chcú ho dosiahnuť nečestnými, špinavými spôsobmi, manipulačnými technikami.

Poznámka na úvod:

V kurzivách a v zátvorkách sú v článku uvedené moje komentáre, prípadne doplnenia. V danej diskusii dostal Šutaj – Eštok odhadom minimálne o 40 % viac priestoru ako Korčok. Korčok vystupoval korektne, vecne a jasne odpovedal na otázky moderátora a slovné ataky a manipulácie Eštoka viacmenej ignoroval. Ja osobne na Korčokovom mieste by som Eštoka nijako nešetril a poriadne mu slovne naložil.    

Základné Eštokove mantry, ktoré, minimálne v diskusii proti „progresívcom“, musí odrecitovať v predpísanom počte. Ja som to napočítal takto:

  • Suverénne záujmy Slovenska háji len Ficova vláda, ktorej je on súčasťou – 16 krát.
  • Politika na 4 svetové strany – 5 krát 
  • Ideológia WOKE a LGBT rovná sa rakovina spoločnosti – 7 krát
  • Škodlivá green deal politika lebo dôležitý je biznis a to, že my sa teraz budeme mať dobre bez ohľadu na to v akom stave zanecháme planétu pre budúce generácie a teda aj pre potomkov narcistu Šutaja-Eštoka – 8 krát
  • Zastavili sme nelegálnu migráciu. Progresívna vláda ju podporovala – 5 krát
  • Ak sme na niečom závislí, tak na ruských surovinách 3 krát
  • Kolenačkova politika Korčoka a vôbec progresívcov – 4 krát.

Ukrajinská zložka:

  • Korčok = Prezident vojny. Teda nie Putin, lebo ten chce na Ukrajine ruský mier –  4 krát
  • Ukrajina nevyhrá, darmo tam pumpuje EÚ miliardy eur. Vojna na Ukrajine nemá vojenské riešenie (aj keď ideový vzor Putin je presvedčený o opaku) –  4 krát
  • Predlžuje vojnu a krviprelievanie ten kto posiela Ukrajincom zbrane (V Eštokovej hlave to platí len ak je to bezodplatne, nezištne, aby sa mohli proti ruskému agresorovi Ukrajinci brániť) –  4 krát
  • Zbrane, ktoré Ficova vláda Ukrajine predáva za ťažké peniaze, tie vojnu nepredlžujú a krviprelievanie nespôsobujú…, lebo na nich Slovensko zarába a tak je to správne aj morálne… – len 1 krát, lebo si tým nebol istý.
  • Ani jeden náboj, ani cent a ani jeden slovenský vojak na Ukrajinu (Čo tam po tom, že pri oslobodzovaní Slovenska v 1945 zomrelo za našu slobodu tisíce Ukrajincov. O rekordnom počte predaných zbraní Ukrajine ani nehovoriac) – 1 krát
  • My Ukrajine ale zbrane predávame! Podporujeme našu ekonomiku! – 1 krát
  • Rokovania s Putinom sú zárukou mieru na Ukrajine (aj keď Putin a jeho Rusko žiadne dohody nikdy nedodržali a Kremeľ opakuje, že na Ukrajine musia byť splnené všetky pôvodné ciele „špeciálnej operácie“) – 3 krát
  • Mier na Ukrajine (chce iba Putin, Orbán a Fico; samozrejme „mier“ ruský) & Pokoj zbraniam (netýka sa tých, na ktorých zarábame) – 2 krát

1)

Moderátor na úvod relácie k obom diskutujúcim:

Vo svete sa rozhoreli konflikty, Američanmi unesený venezuelský prezident, americká hrozba anektovania Grónska, americká obchodná vojna so štátmi EÚ, ktoré sa postavili za Grónsko, resp. Dánsko…, teda vojna proti celej EÚ (vrátane Slovenska). Preto otázka znie, sú USA našim spojencom, rivalom, alebo nepriateľom?

Šutaj – Eštok:

Pomôžem si pán Korčok vašimi slovami z 2022, kedy ste USA označili za nášho strategického spojenca. (Eštok zjavne nepostrehol, že teraz je úplne iná situácia ako v r. 2022. A tak nasledoval prúd jeho nezmyslov, ktoré nestoja za komentár). Pre mňa je pán moderátor v tomto dôležité, a aj v Hlase a aj vo vláde, že my si želáme mier a pokoj zbraniam, a na tom sa asi s pánom Korčokom zhodneme, že na to sú potrebné rokovania. A preto vítam obrat lídrov EÚ, že musíme rokovať s Ruskom, že je správne nadväzovať kontakt (myslel s Ruskom) lebo bez rokovaní nedosiahneme mier. A rovnaká situácia je aj v kontexte s USA a ja preto vítam návštevu Fica v USA.

Moderátor:

Zopakujem pán Eštok otázku: Sú dnes USA našim spojencom, rivalom, alebo nepriateľom? (Hádam si nemyslíte, že od Eštoka dostanete odpoveď na čo i len trochu nepohodlnú a hoci aj opakovanú otázku. Lebo u neho platí – zatĺkať, zatĺkať a hájiť stranícke záujmy nadovšetko – stranícke záujmy povýšené na, resp. nad záujmy Slovenska).

Šutaj – Eštok:

V 1. rade my si máme hájiť vlastné suverénne záujmy Slovenska, a aj v tomto prípade , tak ako išiel premiér Fico pred rokom na toľko kritizovanú cestu do Moskvy a stretol sa s Vladimírom Putinom (diktátora a masového vraha samozrejme označuje korektne, lebo on kolenačkovú politiku neuznáva…) bez  dnes mu dávajú za pravdu všetci svetoví lídri (aktuálne dvaja z X štátov EÚ). Stretol sa aj s čínskym prezidentom a teraz s americkým prezidentom čo potvrdzuje našu zahraničnú politiku, ktorá je orientovaná na 4 svetové strany. Ja si myslím, že Slovensko by malo hľadať spojencov (Za 14 rokov Fico vlády sme ich nenašli?…) (Eštok má jednoducho predpísané, čo musí v relácii odrecitovať tak ako majú krasokorčuliari predpísané aké skoky a koľko skokov musia absolvovať v povinnej, resp. krátkej jazde).

2)

Moderátor:

(Zistil, že na pôvodnú otázku odpoveď v žiadnom prípade nedostane a tak to skúsil s ďalšou). Sú USA stále našim spojencom?

Eštpok:

(Počítajte, na koľko nepoložených otázok Eštok odpovedal len nie a nie na položenú. A povedzte, kto mu toto hovoriť  radí, lebo toto nemá z vlastnej hlavy).

  1. Nevnímam, že by sme mali vo svete krajinu, ktorá by bola našim nepriateľom.
  2. My predsa sa snažíme pomáhať Ukrajine, ktorá je vo vojenskom konflikte (takže nie ruské, už 4 ročné brutálne znásilňovanie Ukrajiny, ale vojnový konflikt…), ale snažíme sa mať (v rámci politiky na 4 sv. strany) korektné vzťahy aj s Ruskom, lebo raz ak ten konflikt skončí, budeme musieť s Ruskom nadviazať opäť obchodné vzťahy ak nám záleží na našej ekonomike.
  3. V 1. rade Slovensko si musí hájiť slovenské záujmy, musíme ich presadzovať vo svete a aj v EÚ!
  4. A tu hovoríme jasne, sú témy, ktoré úniu zabíjajú, ako: konkurencieschopnosť, LGBT, WOKE ideológia (krajne ľavicová ideológia, ktorá upozorňuje na nerovnosti v spoločnosti, najmä na genderovú nerovnosť, rasizmus, sociálnu nespravodlivosť…). V takej EÚ sa dostaneme voči USA do najmenej výhodnej pozície, ktoré si presadzujú svoje štátne záujmy
  5. a rovnako si myslím, že aj Slovensko si má presadzovať svoje štátne záujmy a máme mať politiku ktorá je orientovaná na všetky 4 svetové strany.

Moderátor už to zjavne nemohol počúvať a tak Eštoka prerušil a rovnakú pôvodnú otázku položil Korčokovi. Korčok odpovedal vecne a jasne a na záver svojej odpovede dal Eštokovi otázku:

3)

Pán minister, aká je najsilnejšia slovenská karta v dnešných zložitých medzinárodných vzťahoch?

(Eštok nemusí chodiť do diskusných relácií, lebo on si odpovedá výlučne na svoje vlastné, alebo predpísané otázky a tak by stačilo ak by svoje odpovede len zaslal do TV redakcie aby ich tam prečítali).   

Eštok:

  1. Slovensko by si malo vo svete hájiť svoje slovenské záujmy a tak ako si prezident USA háji svoje záujmy, tak by si malo aj Slovensko hájiť svoje záujmy .
  2. V medzinárodných vzťahoch je kľúčové to, čo z toho budú mať občania SR a preto je dôležité aby sme mali dobré vzťahy so všetkými krajinami (4 svetové strany), jak so susedmi tak aj s ostatnými, ako napr. s USA, s ktorými sme teraz podpísali významný kontrakt o vybudovaní jadrového bloku,
  3. a takisto je to Rusko, lebo sme na jeho surovinách bytostne závislí. A teda odpoveď ja vašu otázku je veľmi jednoduchá: Slovenská karta je tí, že Slovensko si má hájiť vlastné záujmy. A politika EÚ ako: green deal, zákaz spaľovacích motorov, je škodlivá.

4)

Otázka Korčoka na Eštoka,

či pozná text memoranda, zmluvy, ktorú Fico podpísal v USA

Moderátor na Eštoka:

Reagujem na to čo povedal pán Korčok a zopakujem a doplním jeho otázku:

Váš koaličný partner – Danko, skritizoval premiéra, že podpísal významnú dohodu s USA bez konzultácie s koaličnými partnermi, bez ich súhlasu. Vy ste o tom vedeli, čo sa bude diať v Bielom dome? (Moderátor neprofesionálne pozmenil, zľahčil Korčokovu otázku na Eštoka, zúžil ju na to, či Eštok a spol. vedeli, čo ide Fico do USA podpisovať).

(Nasleduje jeden z najukážkovejších Eštokových slovných guľometov a odpovedí  od veci):

Eštok:

  1. My sa s predsedom vlády bavíme normálne. (To aby zakryl, že ten text nepozná)
  2. Vedeli sme o tom (že tam ide), aj SNS o tom vedela. (Vyhol sa ale odpovedi, či premiérovi na podpis dali súhlas a či poznali pripravený text dohody).
  3. Ja ale musím zareagovať na pána Korčoka. Pán Korčok, vy ste sa vyhli odpovedi, či v dnešnej situácii – únos prezidenta Venezuely, americký plán anektovať Grónsko, by ste sa stretli s Donaldom Trumpom, keďže kritizujete, že Fico sa stretol s Putinom (Korčok ale už skôr odpovedal, že otázka nestojí na tom, či by sa s Trumpom stretol, ale s akým posolstvom by na stretnutie prišiel, lebo od premiéra sme nepočuli, že by Trumpovi povedal, že nesúhlasí s jeho vyhlásením obchodnej vojny EÚ za to, že isté štáty EÚ nesúhalsia s jeho chúťkami na Grónsko, čím Korčok nepriamo odpovedal, že by sa s Trumpom stretol a čo by na stretnutí odznelo. Odpoviem za vás pán Korčok: Áno stretli by ste sa, veď celú svoju politickú kariéru ste robili kolenačkovú politiku, z roku 2014, keď Rusko zabralo Krym, máte vysmiate fotky s predstaviteľmi Ruska. A ak hovoríte, že Slovensko by sa malo usilovať stať sa silným hráčom v EÚ tak ja vám poviem, že najprv by Slovensko malo suverénnou krajinou, ktorá v 1. rade presadzuje svoje záujmy a tak sa pýtam, ako máme my byť silní v EÚ ak presadzujeme, alebo ak EÚ chce v 2026 presadzovať na 1. mieste LGBT a WOKE agendu, ako toto pomôže európskemu priemyslu? Ako môžeme byť silný v EÚ ak zakážeme spaľovacie motory a vaši poslanci za to hlasovali. Ja som hrdý Európan pán Korčok. V Európe vždy malo Slovensko svoj názor a postavenie také, že bolo suverénnou krajinou. A toto musím povedať: V 2015, keď celá Európa šalela, aby sme prijímali migrantov, tak my ako sociálna demokracia sme migrantov odmietli. A preto ich tu nemáme. A keď začal konflikt na Ukrajine , boli sme to my, ktorí sme povedali, že nie je cesta donekonečna zbrojiť na Ukrajine a posielať im tam miliardy eur pretože konflikt (konflikt si pomýlil s mierom) má byť vyrokovaný za diplomatickým stolom. A dnes nám to potvrdzujú premiéri Talianska (Taliansko ich má asi viac ako jedného…), francúzsky prezident a bývalý tajomník NATO (pôvodní všetci sa zúžili na dvoch lídrov), čiže nie servilná kolenačková politika ako ste vy robili, ale suverénna slovenská politika akú presadzujeme my a to aj pri stretávaní sa s pánom Putinom (nazvať vojnového zločinca a masového vraha pánom…), aj s pánom Trumpom, aj s čínskym prezidentom (ktorého meno zjavne nepozná). Je to jednoduché, na 1. mieste sú záujmy Slovenska

Čas 12:13 (a koľko už toho Eštok stihol natárať).            

5)

Moderátor:

Záujem ale bol spočiatku taký, že ste kritizovali obrannú zmluvu s USA (ktorú uzatvorila predošlá vláda), zvolávali ste protesty (opozičné strany na čele so Smerom) a teraz predseda Smeru a predseda vlády podpisuje v USA zmluvu o strategickej jadrovej spolupráci a súčasne jeho stranícky podpredseda Blaha organizujme v Bratislave pred USA ambasádou protest proti USA, lebo vraj USA predstavujú najväčšiu hrozbu.  Dá sa v tom vyznať?   

Eštok:

Veľmi jednoduchá odpoveď. To sa musíte opýtať Smeru. (Keby mal okomentovať správanie politikov Progresívneho Slovenska tak tá odpoveď na 1.000% by nebola, že to sa musíte opýtať progresívcov. Kopal by do nich ostošesť). My sme sa jasne postavili k útoku Ruska na Ukrajinu, a povedali sme, že ide o porušenie medzinárodného práva (to ak povedali raz, tak 100 krát to prebili frázami ruskej propagandy ospravedlňujúcimi vraždenie na Ukrajine).                                                                         A rovnako sme povedali, že pri únose prezidenta Venezuely medzinárodné právo porušili USA. (Dávať na jednu roveň to, čo robí Rusko na Ukrajine a to už takmer 4 roky, s Trumpovým únosom prezidenta Venezuely môže len bezcitný, bezcharakterný človek. A odpoveď na to, že aj Hlasáci kritizovali obrannú zmluvu s USA a nezmenili na nej, aj keď sú vo vláde, ani len písmeno, tej sa samozrejme Eštok vyhol).

6)

Moderátor:

Ale ak podpredseda Smeru, vášho koaličného partnera, označuje USA za najväčšie nebezpečenstvo, môžeme s nimi podpisovať strategickú zmluvu?

(A tu sú Eštokove vecné odpovede):

Eštok:

  1. Pre nás je dôležité baviť sa so všetkými stranami (inými slovami politika na 4 svetové strany), pretože pre nás nie sú nepriatelia ani Rusko ani USA, naopak sú to naši partneri, potrebujeme ruské suroviny,
  2. a potrebujeme tiež diverzifikovať zdroje,
  3. a verím že aj pán Korčok sa stretáva s priemyselníkmi a hovoria mu, že nie green deal (rušenie spaľovacích motorov) nie WOKE a LGBT ideológia je dôležitá pre Slovensko, ale sebestačnosť (sebestačnosť na ruskej rope a zemnom plyne o ktorú súčasná vláda vrátane Hlasu tak urputne bojuje; zabudol dodať). (A aj do diverzifikácie musel namiešať LGBT a WOKE)
  4. A preto ideme diverzifikovať (lebo LGBT…) a asi by bol veľký problém ak by sme 4. blok stavali s Ruskom. (Ak by na tom trval Putin tak ten problém by pre našu vládu nebol žiadny)
  5. Ale my si v 1. rade hájime naše, slovenské záujmy! (Akoby opozičné strany nebojovali za diverzifikáciu, ale za závislosť na ruskej rope a plyne, pričom je to presne opačne).
  6. Ja nemám pán Korčok obhajovať záujmy Veľkej Británie. My chceme mať s ňou dobré vzťahy, ale nie také aké boli za vašej vlády, kedy Británia zasahovala do diania na Slovensku, kedy sa tu mazali príspevky na FB, blokovali internetové stránky a pod. (Akurát že Eštok nedal a nemá žiadne relevantné dôkazy o tom, že by Britská vláda niečo také robila a je pochopiteľné, že ruská vláda na Slovensku vôbec, ale vôbec do diania na Slovensku nezasahovala).

7) až 11)

Korčok:

Čo náš premiér v USA spravil aby sa ohradil voči aktuálnej obchodnej vojne, ktorú Trump vyhlásil EÚ a teda aj nám? Pokúsil sa Tumpa presvedčiť?

Ešte aj moderátor na Eštoka:

Máme zaviesť odvetné clá? Máme rušiť americké základne v Európe? Máme vypovedať našu obrannú zmluvu s USA, alebo máme robiť niečo s americkými dlhopismi v EÚ?

Eštok:

(Tak schválne, namiesto aspoň jednej vecnej odpovede, koľko nepoložených otázok Eštok zodpovie z tých 5 otázok, ktoré mu boli položené?).

  1. Pán Korčok, ak teraz pôjde do USA francúzsky prezident tak takisto poviete, že zradil záujmy vlastnej krajiny ako ste to povedali na nášho premiéra? (Ak Korčok niečo povedal o zrade tak len v tom zmysle, že Fico sa pred prezidentom Trumpom v USA neohradil ohľadne toho, že Trump v podstate aj Slovensku chce alebo chcel vyhlásiť obchodnú vojnu).
  2. A ďalšia vec, nikto z vlády sa nevyjadril o koalícii ochotných ako vojnových zločincoch. (minimálne Fico sa o nich vyjadruje minimálne ako o vojnových štváčoch a Eštok tak, že podporujú vojnu na Ukrajine, čo je vlastne to isté). To len o vás som sa pán Korčok vyjadril ako o prezidentovi vojnyvojnovom štváčovi. (Ak niekto takto označí iného človeka nepriamo ho tým obviňuje aj z vojnových zločinov, minimálne z účastníctva na nich. A je pochopiteľné, že Eštok o Putinovi, ktorý vojnu na Ukrajine rozpútal, sa nikdy ako o prezidentovi vojny nevyjadril, nazýva ho masového vraha dokonca pánom prezidentom Ruskej Federácie).
  3. A čo hovorila EÚ od roku v 2022? Že za každú cenu musí Ukrajina vojnu vyhrať, že musíme tam naliať stá miliárd eur na to, aby Ukrajina vojensky porazila Rusko, až prišiel Trump a povedal, že to sa nedá. A zrazu tá koalícia ochotných, aj keď 3 roky nič nerobila, len hovorila koľko miliárd musí ísť na Ukrajinu, aj zo Slovenska, na vojenskú pomoc (nedokončil myšlienku, ale iste chcel povedať, že teraz chcú rokovať s Putinom)), tak my sme sa na týchto rokovaniach odmietli zúčastniť. Lebo sme proti tomu aby sa na Ukrajine podporovalo zbrojenie (samozrejme zamlčal, že ak na tom Slovensko zarába tak je to v poriadku. Súčasná slovenská vláda predáva Ukrajine rekordné množstvá zbraní) a aby sa tam naďalej zabíjalo.
  4. Tak sa vyjadrite pán Korčok či ste za to, aby sa na Ukrajinu vysielali slovenskí vojaci. Pretože my sme sa vyjadrili veľmi jasne, že ani cent (a ani jeden náboj…; doplnil Korčok), a ani jeden vojak nepôjde na Ukrajinu. (Eštok nikdy nepodložil, že by Korčok chcel posielať našich vojakov na Ukrajinu).
  5. A keď hovoríte, že EÚ je v rozklade, tak to nie je preto, že členské krajiny presadzujú svoju suverénnu politiku. (Korčok to nikdy nepovedal, povedal len, že Slovensko a Maďarsko, na radosť Kremľa, rozkladajú EÚ, chcú v EÚ presadzovať záujmy Ruska, chcú blokovať vojenskú pomoc brániacej sa Ukrajine proti ruskej agresii a sankcie proti Rusku za to že rozpútalo na Ukrajine vojnu). (A zase nedokončil myšlienku, že kto, ak nie Maďarska a Slovensko, rozkladá EÚ, lebo ak má predpísané, čo musí v relácii povedať, a zároveň to musí nejako maskovať, je ťažké robiť dve veci naraz). A táto suverénna politika (politika orientovaná na záujmy Kremľa) vám pán Korčok vadí, lebo vy ste vo svojej kariéry boli vždy iba prílepok, kolenačky raz ste sa sklonili pred Američanmi, raz pred Rusmi raz pred EÚ.
  6. Nie, my svojou suverénnou politikou nerozkladáme EÚ, my máme svoju suverénnu politiku, my nesúhlasíme s green deal a nerozkladáme suverenitu ani silu EÚ ani tým, že sme proti vojne a sme za mier (Ale nikdy to Putinovi nepovieme, aby prestal na Ukrajinu útočiť, lebo by sa na nás mohol uraziť a mnohí zo Smerohlasu to vnímame tak, že Rusko sa na Ukrajine iba bráni).
  7. A nerozkladáme suverenitu ani silu EÚ ani tým, že sme proti WOKE ideológii
  8. nie ako v severnej Amerike, ako napr. v Kanade, kde WOKE ideológiu dali na 1. miesto.
  9. To sú vaše záujmy, lebo proti nelegálnej migrácii (zase mieša jablká s hruškami, len aby naplnil stanovenú normu koľko krát musí jednotlivé mantry v relácii odrecitovať) ste sa ako bývalá vláda nikdy neohradili a vy ako minister zahraničných veci ste sa proti gren deal nepostavili ani raz. (Korčok vymenoval čo všetko europoslanci za PS v tomto už spravili na rozdiel od Hlasákov)
  10. A nikdy ste sa nepostavili proti tomu, že nie je cesta zbrojenia na Ukrajine
  11. a nikdy ste sa nepostavili proti tomu, že prioritou EÚ na r. 2026 nemá byť WOKE ideológia.

Za čo nás chcete kritizovať, že hovoríme pravdu!?

  1. Na stretnutí koalície ochotných ani raz nepadlo slovo mier na Ukrajine, iba sa tam skloňovali peniaze na vojenskú pomoc Ukrajine, a my sa máme tváriť že je to v poriadku??? (Fico sa stretol s Putinom niekoľkokrát a koľko krát mu povedal, že Ukrajinci si zaslúžia mier? Ani raz. Mier na Ukrajine a slobodná nezávislá Ukrajina budú vtedy, ak sa Ukrajinci ubránia ruskej agresii a na to potrebujú predovšetkým zbrane. Toto ale zástancom ruského mieru, ako je Eštok a spol., samozrejme vadí). A keď končene EÚ a koalícia ochotných pochopili, že nie je možné víťazstvo Ukrajiny. (Primitíva Eštoka nemôže napadnúť, že Ukrajina sa snaží pred ruskou agresiou ubrániť čo najviac svojho územia. Eštok len recituje ruskú propagandu, ktorej cieľom je vytvárať tlak na to, aby sa Ukrajina vzdala ruskému „mieru“ a aby jej neboli posielané zbrane, aby sa ruskému „mieru“ nemohla ubrániť). Aj nemecký kancelár Merz už hovorí, že s Ruskom treba začať rokovať o mieri teda máme rovnaký postoj ako Nemecko, tak za čo nás kritizujete. (Že rokovania s Ruskom môžu mať po novom zmysel si myslia iba lídri Nemecka, Francúzska a Talianska. A je to pochopiteľné prečo ich to teraz napadá tie rokovania. Lebo Rusko ani po 4 rokoch zďaleka nedokázalo dobyť Ukrajinu ako si predstavovalo, že to dokáže za 3 dni. A na nepatrné územné zisky už obetovalo vyše milióna svojich vojakov. Je preto logické v tejto situácii opýtať sa otvorene Putina koľko miliónov vojakov je ešte ochotný obetovať, aby sa mu splnil aj tak nesplniteľný sen o dobytí Ukrajiny a či nebude pre Rusko lepšie ak sa jeho vojská z Ukrajiny stiahnuť).
  2. (Ďalej pokračovala obohratá, ale povinná pesnička o zlom green deal, zákaze spaľovacích motorov).
  3. A keď sme už pritom, pán Korčok, viete vy prečo bol premiér v Číne??? Lebo iba Čína a USA chcú investovať na Slovensku… (Nevedno odkiaľ to Eštok nabral, ale môže to mať logiku, keďže naša vláda sa prioritne orientuje na diktátorov a psychopatov).
  4. Ako chcete pán Korčok naštartovať hospodársky rast!? Čím?! Čím!? WOKE ideológiou??? Alebo tým že budeme presadzovať 72 pohlaví???
  5. Alebo budeme zakazovať našim hokejistom hrať na olympiáde??? (Progresívci chceli zakázať nášmu národnému tímu hrať na olympiáde??? Podľa Eštoka asi celú reprezentáciu tvoria len 3 hokejisti z KHL. Ktorá slúži ruskej štátnej propagande, ktorá nariaďuje a obhajuje ruskú agresiu voči Ukrajine. To ale Eštokovi vadiť nemôže, lebo by sa spreneveril proti svojim „morálnym“ hodnotám).

(Odpoveď ani na jednu z 5 položených otázok. Ani sa k nim manipulátor nepriblížil).

Čas 12:32

12)

Moderátor na Eštoka:

V prípade, že sa NATO rozpadne, bude jeho alternatívou európska armáda? o ktorej hovorí predseda EK pre obranu?

Eštok:

  1. A práve preto musíte byť pripravený aj na rozpad EÚ, o ktorom hovorí náš koaličný partner a nie ho za to kritizovať,
  2. Musíme byť pripravený a nie kolenačky kľačať a nechať si tu ovplyvňovať dianie v SR zo zahraničia.
  3. A ja si za svojimi výrokmi stojím, keď som vás označil za kandidáta vojny, pamätám si ako ste schvaľovali bombardovanie Juhoslávie, vojnu v Iraku (Prečo USA museli zasahovať v Iraku, Lýbii, Juhoslávii atď. https://marcelburkert.blog.pravda.sk/2022/05/12/myty-o-bezohladnosti-usa-a-laskavosti-ruska/) a aj vojnu na Ukrajine. (Takže nie Putin, ktorý túto vojnu rozpútal, je prezidentom vojny, on je prezidentom RF, prezidentom vojny je Korčok…, lebo chce pomáhať obeti. Takže ja si za tým, že ste prezidentom vojny stojím a rovnako si stojím za kritikou vás, keď prepukol konflikt na Ukrajine (Eštok nemôže povedať, že Rusko napadlo Ukrajinu, vedie útočnú vojnu, lebo by si pohneval väčšiu časť zostávajúcich voličov Hlasu. Preto na nazýva konflikt a podsúva tak, že Rusko sa len na Ukrajine bráni proti NATO).
  4. A je tu jeden veľký rozdiel, my Ukrajine zbrane predávame!, vy ste im ich dávali zadarmo náboje, stíhačky (pár starých) a protiraketový systém! (starý systém za ktorý sme dostali náhradný nový) čím ste zbavili Slovensko obranyschopnosti! (Otázka znie: kto okrem ficovoličmi milovaného Ruska, dobýjajúceho Ukrajinu, môže napadnúť našu vlasť? Ficov kamarát Orbán? Alebo Babiš???. Alebo nebodaj Rakúsko alebo Poľsko??? V Eštokovej hlave možno aj preživší Vikingovia z Grónska). My predajom zbraní Ukrajine podporujeme našu ekonomiku! (a teda je jedno, že tieto naše zbrane zabíjajú, podporujú krviprelievanie a predlžujú vojnu! Nemorálne je predsa na krviprelievaní nezarábať!…). 
  5. A keď hovoríte pán Korčok o vplyve v EÚ, my sme to boli kto v 2015 zavetoval prijímanie migrantov (pokiaľ si dobre pamätám, až na jedného poslanca, ktorý bol proti a jedného ktorý sa zdržal, celá vtedajšia opozícia hlasovala so Smerom proti prijímaniu ekonomických migrantov z moslimských krajín).
  6. A boli sme to my kto bol proti emisným povolenkám (proti grean deal).
  7. Vaša progresívna politika je veľmi farizejská,
  8. my hovoríme, že záujmy Slovenska majú byť na 1. mieste a v rámci toho budeme našim partnerom hovoriť, že nie je správne púšťať sem nelegálnych migrantov.
  9. To vy ste schvaľovali klimatické šialenstvo, green deal

13) až 16)

Moderátor prerušil Eštoka:

Opakujete sa. Pán minister,

rozprávate dookola tie isté veci. Povedzte, keďže témou je súčasná dramatická situácia vo svete a postavenie Slovenska v ňom, čo dnes považujete za najväčšie nebezpečenstvo pre Slovensko: či hybridné operácie zo zahraničia smerujúce na Slovensko, prírodné katastrofy, alebo utečenecká kríza, hroziaci vojnový konflikt, alebo?

Eštok:

  1. Pred 2 rokmi, medzi 2022 a 2023 bola najväčšou hrozbou vlna nelegálnych migrantov. (Manipulátor Eštok si nemôže dovoliť pochopiť význam pojmu „dnes“, „v súčasnosti“, lebo mu to nepasuje do poučiek, ktoré sa naučil a musí ich papagájovať).
  2. Vaša vláda, pán Korčok, pustila na Slovensko 50 tisíc nelegálnych migrantov (výmysly, presne ako to, že Korčok bol premiér) a my, naša vláda hranice chránime! (ako inak ak nie od veci, kopnutie si do politického súpera lžou a vychválenie seba)

Moderátor opäť prerušil Eštoka:

Sme pripravený na prípadnú ďalšiu vlnu utečencov v súvislosti s Ukrajinou?   

Eštok:

  1. My naše hranice strážime. (Pred kým? Pred Ukrajincami??? A keď nám zaklope na naše východné hranice ruská armáda, tak čo spravíme?).
  2. Ja to zopakujem, ja si želám, aby tá vojna skončila pre Ukrajinu čo najlepšie, mierom. (nepovedal či skutočným, alebo ruským). Ale buďme realisti, tá vojna raz skončí a veľká časť ukrajinských vojakov sa nebude mať kam po vojne vrátiť, lebo majú zbombardované domovy, a budú chcieť ísť za svojimi rodinami aj na Slovensko.

Moderátor

(znovu prerušil Eštoka, lebo znovu neodpovedal na otázku):

Sme na to pripravený?

Eštok:

Samozrejme! (Len nepovedal to najdôležitejšie – ako, resp. akými spôsobmi. A pokračoval tým, čo sa naučil recitovať):

  1. A keď ste si všimli, história sa opakuje. Keď skončila vojna v Juhoslávii, nastal obrovský prílev zbraní z Balkánu aj k nám.
  2. Dnes máme na Ukrajine oligarchov, ktorí vďaka korupcii na Ukrajine zbohatli a budú chcieť ovplyvniť politiku aj v ostatných krajinách. A my na to musíme byť pripravení. (O ruských oligarchoch a korupcii v Rusku ani slovo pre prípad, že na Ukrajine nastane ruský „mier“ a teda ruskí oligarchovia, ruská armáda a ruská korupcia sa rozšíri až k našim hraniciam),
  3. Ešte ma neprerušujte, už len posledná veta. Naše krízové riadenie a civilná obrana bola dlhodobo podceňovaná.
  4. My sme ale odhalili potenciálny útok na ropovod Družba (no isteže).
  5. Ja si želám aby naše aj moje deti vyrastali v mieri. Už len posledná veta.
  6. Po roku 1989 sme tu mali nefunkčný systém Civilnej ochrany. Ale my to ideme zmeniť! (a bla bla bla). Mňa to ozaj hnevá.
  7. Nežijeme bezpečné časy. (Ďalšie bla bla bla). A CO je v mojej kompetencii. Vydali sme príručku ako postupovať (nepovedal k čomu). A ja som na to ako minister vnútra pripravený (nepovedal k čomu) (a bla bla bla).
  8. A tak ako sme zastavili nelegálnu migráciu, budeme bojovať proti hybridným hrozbám
  9. budeme chrániť aj našu hranicu s Ukrajinou, ako aj ciele infraštruktúry (nepovedal ako a čím), lebo každý chce bezpečné a odolné Slovensko (nestihol už povedať, že to vie zabezpečiť jedine on…, lebo bol prerušený moderátorom).

(Koľko bolo tých „posledných viet“???)     

Na záver ešte niečo zo záverečnej slovnej guľometnej Eštokovej paľby:

  1. Keby ste pred prezidentskými voľbami pán Korčok poznali názory ľudí a po voľbách im neodkazovali, ako im to nezabudnete… (Korčok povedal, že to nezabudne protikandidátovi Pellegrinimu, lebo tento ho v kampani účelovo označoval za prezidenta vojny…, čo bola lož).
  2. V koľkých vládach ste sedeli?
  3. Ste boli ministrom najhoršej vlády aká tu kedy bola.
  4. Zadlžili ste krajinu.
  5. Stíhačky, náboje… Ukrajine,
  6. Najdrahšie potraviny,
  7. Najväčšia inflácia,
  8. Unášaná spravodlivosť,
  9. Kolíkova má krv na rukách Lúčanského,
  10. Spravili ste paródiu na právny štát,
  11. Zdevastovali ste krajinu, pokrivili spravodlivosť,
  12. Dôchodcoviau vás na poslednom mieste,
  13. My staviame nemocnice,
  14. Vy vymývate deťom mozgy s vašou zvrátenou WOKE ideológiou,
  15. My sme dali Slovensko do poriadku, aj keď ešte veľa práce nás čaká,
  16. Konsolidácia potrebná lebo ste zdevastovali Slovensko

Benešove dekréty boli poslednou otázkou diskusie a táto otázka si zaslúži samostatný článok. Samozrejme, aj tu Eštok manipuloval ostošesť.

Bandera, oproti Putinovi, bol svätec

29.12.2025

A to ešte nehovoríme o Stalinovi, ktorý má na svedomí viac ľudských životov ako Hitler, jeho spojenec, s ktorým si 2 roky delili a podmaňovali Európu. Navyše Stalin z najväčšej časti nechával vraždiť obyvateľov štátu, ktorému vládol. A preto má v nástupníckom štáte ZSSR – v Rusku, doposiaľ veľkú popularitu, keďže je to krajina, ktorá je tvrdou ruskou školou [...]

Minister Erik Tomáš – ďalší bezcharakterný obhajca rozkrádania štátnych peňazí

08.12.2025

Je otázne, či pre ministra Ficovej vlády a podpredsedu strany Hlas – Erika Tomáša, ak ide o záujmy strany, existuje hranica medzi tým, čo sa ešte obhájiť dá a tým, čo sa už obhájiť naozaj nedá. Zdá sa, že on s obhajobou neobhájiteľných vecí žiaden problém nemá – ak teda treba obhájiť a podržať straníckeho kolegu v neospravedlniteľnom a neobhájiteľnom [...]

Choďte bojovať na Ukrajinu, vy hrdinovia! A najlepšie za Rusko! Za ruský „mier“ & Terapia pre mentálne obete putinizmu XI.

26.11.2025

Toto „posielanie bojovať na Ukrajinu“ je tou najprimitívnejšou pomôckou všetkých aktívnych putinofilov – duchovne slepých uctievačov ruského „mieru“, pomôckou, ktorá, ako veľmi trefne hovorí Patrik Kimijan, supluje argumentáciu a dáva jej používateľom pocit, že oponentom „naložili“. A dodáva, že ak by všetci boli ako Fico, a teda Ukrajina by [...]

Kapitol

Polícia zadržala muža, ktorý bežal k budove amerického Kapitolu s brokovnicou

18.02.2026 07:38

Strelec mal na sebe taktickú vestu a rukavice a vo vozidle mal prilbu a plynovú masku.

Robert Fico, vláda

Zasadá vláda: Rokovať bude o kontrolách neziskoviek i právnom zastupovaní v kauze NFŠ

18.02.2026 07:12

Vláda bude takisto schvaľovať zmeny v stanovách európskej spoločnosti Eurofima.

maduro

Vo Venezuele pristál prvý európsky let od zosadenia Nicolása Madura

18.02.2026 07:00

Lietadlo španielskej spoločnosti pristálo v utorok podľa monitora letov v Caracase.

Marcel Burkert

Dekonšpirátor..., resp. má za to, že za zlom vo svete nie sú USA, dokonca ani Židia, ani ilumináti, ani slobodomurári, ani iné tajné spolky, ale jednostranná vláda rozumu, duchovná lenivosť, neznalosť zmyslu života a Zákonov stvorenia, slepá viera v mnohých podobách. Kritik Putinizmu a socializmu s tzv. ľudskou tvárou. Od júla 2015 aj aktívny skeptik poukazujúci na nebezpečenstvá vyplývajúce zo silne pokriveného učenia proroka Mohameda, alibizmu moslimských a európskych lídrov, pseudohumanizmu a z presadzovania multikulturalizmu za každú cenu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 251
Celková čítanosť: 1070492x
Priemerná čítanosť článkov: 4265x

Autor blogu