Zrejme viacerí ste čítali blog o tureckej moslimke (lebo hneď bol katapultovný na hlavnú stránku denníka SME, na rozdiel od článkov, ktoré islam kritizujú, lebo tie sa nedostanú ani len na titulku blogu, nehovoriac o tom, že nedávno imigrant z Afriky Abdallah D. znásilnil v ČR mladú dievčinu a na Sme sa o tom mlčí; alebo som to len prehliadol???) žijúcej v Bratislave, ktorá, aspoň podľa autorky blogu, mala byť pri nakupovaní fyzicky napadnutá neznámym mužom kvôli šatke na hlave, pričom napadnutá mala pri sebe pol ročné dieťa a bála sa, že útočník ju ťahaním za šatku, ktorú mala na hlave a obviazanú okolo krku, zaškrtí. Z toho dôvodu, resp. zo strachu, dnes už údajne na verejnosti nenosí na hlave moslimskú šatku, ale šiltovku. Blogerka sa o tom mala dozvedieť náhodne, počas návštevy u rodiny danej moslimky.
Ak sa daný prípad naozaj stal, tak takéto správanie, zvlášť voči bezbrannej žene, samozrejme jednoznačne odsudzujem.
Dôvod, prečo ale píšem tento článok je to, že spomínaný blog podsúva zlé svedomie a pocit viny, aj keď takéto veci sa na Slovensku stávajú pomerne veľmi výnimočne, a ak sa stanú, tak drvivá väčšina ľudí to odsudzuje; čo sa o spoločnosti, ktorá vyznáva islam, tak jednoznačne po jednotlivých islamských teroristických útokoch ať tak jednoznačne povedať nedá. Na strane druhej daný blog je až nápadne jednostranný až pokrytecký. Na jednej strane ju tu veľmi ojedinelý prípad násilne strhnutej šatky, maximálna citlivosť voči takémuto prejavu nenávisti, a na strane druhej sú tu napr. pokyny na odrezávanie hláv neveriacich,
ktoré sú pevnou súčasťou islamu, ktorý daná žena (ak nie je vymyslená) vyznáva.
Toto ale blogerke ani tej žene nevadí. Minimálne z blogu opak nevyplýva.
Ale poďme ďalej a nazrime do islamskej zbierky zákonov, ktorá sa volá Šaría, čo táto hovorí o ženách a bol by som rád vedel, čo na to hovorí autorka blogu a pani, s ktorou sa rozprávala, ktorá napriek všetkým zvrátenostiam v islame, a zďaleka nie len voči ženám, ostáva islamu verná. Alebo musí? Aj na Slovensku???
Pozn.: Samozrejme, islamskí učenci tvrdia, že Mohamed dal svetu dokonalý príklad toho, ako sú ženy v islame chránené. Nižšie môžete posúdiť sami. A taktiež hovoria, že islamské rodinné právo je posvätné, pretože vychádza z Alahových slov vo vznešenom Koráne a zo Sunny proroka Mohameda. Všetky iné zákony sú napísané človekom, a musia sa preto podriadiť Alahovej vôli. Pre moslimov je neprijateľné, aby im vládli zákony kafírov.
Doktrína o ženách:
m10.12 Buchárí 7, 62, 132 – Prorok povedal: „Nik z nás by nemal bičovať svoju ženu tak, ako bičuje otroka, a potom s ňou ešte mať pohlavný styk v poslednej časti dňa.“ (Zbičovať ženu, keď neposlúcha, je zjavne v pohode, len sa to nesmie prehnať a zbičovať ju až tak, ako otroka)
„Väčšina tých v pekle budú ženy!“. (Otázne je len to, kto bude predstavovať tých 77 panien v moslimskom nebi pre každého moslima, ktorý padne v boji za islam… https://burkert.blog.sme.sk/c/457166/ti-ktori-bojuju-na-ceste-alaha-a-budu-zabiti-budu-obdarovani-nesmiernou-odmenou.html).
o4.9 Buchárí 3, 48, 826 – Prorok tu hovorí o tom, že hodnota svedectva ženy je polovicou hodnoty svedectva muža. Dôvod? „To preto, lebo myseľ ženy je neúplná.“ (Na inom mieste Šaríe sa spomína aj dôvod, resp. jeden z dôvodov – menštruačný cyklus…).
l 10.3 Buchárí 1, 6, 301 – Proroka sa ženy spýtali, prečo je podľa neho väčšina tých, čo sú v pekle, ženy, odpovedal, že im chýba inteligencia a že nevidel nikoho, kto by bol nedbalejší vo svojom náboženstve viac ako ženy.
Ženská obriezka:
e4 „Obriezka je povinná (pre každého muža i ženu) tak, že mužovi sa odreže kus kože na žaludi penisu, ale obriezka ženy sa vykoná vyrezaním klitorisu To sa nazýva Hufaad.“
Cudzoložstvo:
Buchárí 3, 38, 508 – Mohamed povedal : „Unais, vypočuj manželku tohto muža, a ak prizná, že scudzoložila, daj ju ukameňovať.“ (Ale hlavne že jej manžel si môže sexuálne užívať hoci aj so štyrmi ženami legálne).
Trest za smilstvo:
o12.0 Tento „paragraf“ hovorí o trestoch voči ženám za smilstvo. A ak je trestom ukameňovanie, tak zákon je voči neverným ženám dosť veľkorysý…, lebo ak sú tehotné, ukameňovanie sa odloží až do doby, keď už dieťa nepotrebuje dojčenie. (Ó, aké ľudské…).
Vraždy zo cti:
o5.4 a e12.8 Za zabitie niekoho, kto opustil islam, lupiča, alebo osoby v manželstve usvedčenej z cudzoložstva, nie je žiadny postih. (Tu by sa mohlo zdať, že pre mužov a ženy sú rovnaké tresty, avšak muž má veľa zákonných dôvodov ako mať mimomanželský sex).
Buchárí 8, 82, 829 a Buchárí 9, 93, 512 – V tomto hadíse prorok hovorí o „ghire“. Ghira je posvätná žiarlivosť, dokonca aj Alah ju má. Ghira je rovnako sebaúcta a základom pre vraždy zo cti, aj keď tieto v šaríi nie sú priamo zahrnuté. Ďalej sa v tomto hadíse spomína Saed bin Ubada. Jeho vyhrážka, že zabije muža, ktorého by videl so svojou ženou, nie je prorokom odsúdená, ale podporovaná.
Iba štyri ženy…:
m6.10 Je nezákonné, ak sa slobodný muž ožení s viac ako štyrmi ženami. (Tak tomu sa hovorí pokrok. Háremy sa zrušili, moslim sa musí uskromniť a uspokojiť maximálne len so štyrmi ženami…).
m10.4 Manžel môže manželke zakázať odísť z domu. Avšak zomrie nejaký jej príbuzný, odporúča sa nechať ju odísť na návštevu pozostalých. (Ó, aké veľkorysé…).
Manželské sexuálne povinnosti ženy:
Na záver výber z postrehov z diskusie k spomínanému blogu:
1. Vôbec neschvaľujem to ťahanie za šatku a nadávky, je to také hulvátske, ale keby bola situácia opačná a niekde v typicky moslimskej krajine (mimo jej turistických centier a pod.) by si dievčina vyšla večer na ulicu v minisukni, asi by sa nedožila rána, alebo by bola „len“ znásilnená, lebo by jej oblečenie domáci vnímali ako pozvánku…
1a. Zaujímalo by ma, či sa Slovensky v Turecku neboja chodiť v minisukniach a bez mužskej spoločnosti sami na verejnosti. Možno by autorka blogu mohla takýto test niekde v Turecku urobiť. Kvôli reciprocite.
2. Ja keď vidím moslimku v hidžábe, mám s ňou súcit, lebo viem, že je obeťou utláčajúceho systému a náboženstva (aj ak ju nosí dobrovoľne). Veď aj tá Turkyňa je obeťou – vidí, čo islam urobil s ich krajinou, že tam nie je sloboda prejavu a preto museli utiecť a napriek tomu chce nosiť symbol tohto utlačujúceho náboženstva.
Dajte jej pozrieť nejaké videá o islame z acts17 apologetics, nech sa jej otvoria oči a islam opustí https://www.youtube.com/user/A…
2a. A sú daná moslimka s manželom naozaj členmi Gülenovho hnutia, ktoré prezident Erdogan obviňuje z pokusu o prevrat v roku 2016, tak ako povedal novinár prenasledovaný Erdoganom, keby sa puč Gullenovcom vydaril, to by bolo ďaleko horšie pre Turecko – totálna islamizácia krajiny.
3. V Európe sa rozmohol teror islamských radikálov, ktorí prišli zo svojej zeme zasľúbenej, z Islamského kalifátu. nenávidia demokraciu a náš spôsob života. Dovtedy žiadny moslim nikdy nikomu na Slovensku a predtým v Československu nevadil. Boli ich plné Piešťany, v 70-tych rokoch prichádzali sem z Iránu aj z Iraku študovať a žiť a nikdy s nimi nebol problém. Po zverejnených zverstvách sa ľudia začali báť a preto takéto ťahanie šatky je skôr prejav strachu domáceho majoritného obyvateľstva pred inváziou teroru a s konkrétnou ženou nemá nič spoločné.
Takže v skratke – na Slovensku sa nechutne správajú niektorí jedinci voči ženám so šatkou až v ostatnej dobe, v komunitách vyznávačov šarie je to štandard voči všetkým ženám a proti ženám z ne-islamského sveta je to aj s urážkami typu „ku..a“ a „špina“. V prípade, že sa mýlim, prosím o upresnenie a opravu. Ďakujem
4. Poznam dvoch Turkov, ktori žiju tu na Slovensku. Obaja obdivuju Erdogana a ked som im spomenul zakladatela moderneho Turecka Kemala Ataturka tak sa tvarili akoby ich boleli zuby. Rozdiel je v tom že Erdogan je islamista a Ataturk nazval islam „hnisajucim vredom tureckej spoločnosti“. Obaja tito páni žijúci na Slovensku su presvedčeni, že politickych vazňov treba rovno popravit lebo je „škoda davat peniaze na ich stravu “ Takže to zhrniem. Neschvalujem verbalne ani fyzicke utoky na moslimov, ale na druhej strane ako alternativa k tureckemu väzeniu a mučeniu je to tu priamo raj na zemi.
5. Sú ľudia, ktorí na jednej strane hovoria, že „tu máme raj na zemi v porovnaní s tureckým systémom“, ale na strane druhej z slov vyplýva, že sa nemáme nijako brániť proti plazivému zavliekaniu prvkov toho tureckého systému k nám. (A pre príklady, že sa do Európy naozaj zavlieka, nemusíme chodiť ďaleko, stačí do Viedne, alebo do Nemecka: https://burkert.blog.sme.sk/c/478238/nemecko-ocami-policajtky-tiesnove-volanie-2-2.html
6. Byť tolerantný k netolerantným nie je tolerancia, ale hlúposť. Ťahať za šatku je zlé. Ale nie je rovnako zlé neprispôsobiť sa krajine do ktorej človek ušiel z vlastnej krajiny za lepším životom a dokonca do krajiny, ktorá mu poskytla nový domov, snaží sa zavliekať prvky systému kvôli ktorého dôsledkom ten človek ušiel z vlastnej krajiny?
Podľa mňa by sa malo islamským prisťahovalcom neustále opakovať, že ak zo svojej krajiny odišli či ušli pred problémami, tak Islam nie je riešením ale je súčasťou ich problému. A ak ho sem zavlečú, tak kam budú utekať ich deti a vnuci?
A autorka blogu našla pekný citát: „Človeka možno trestať za činy i slová, nemožno ho však trestať za pôvod. Lebo keď niekoho trestajú za pôvod, deje sa mu krivda.“… len sa akosi nehodí na danú situáciu. Popisovaný incident sa nestal kvôli pôvodu. Stal sa kvôli činu tej pani. (Diskutujúci mal na mysli asi „propagáciu“ totalitnej ideológie, schovávajúcej sa za náboženstvo, nosením jedného z jej symbolov. V každom prípade: Pôvod, resp. rasa na jednej strane, a náboženstvo na strane druhej, nie je to isté).
7. Ta zena, ak nebola vymyslena, je obet. Tu satku nezacala nosit lebo sa jej to paci, ale preto, ze ju k tomu nutilo nabezenstvo, jej rodina, muz, moslimska spolocnost.
A nie nahodou si moslimky tie satky davaju z hlavy dole. Je to na dokaz vzbury proti systemu.
A uraza ich ked dojdu feministky zo Svedska a daju si na hlavu symbol utlaku zien.
7a. Žil som v moslimskej krajine 2 roky a musel som sa prispôsobiť. Islam je militantné náboženstvo. Ony tie šatky nosia, lebo sa boja vlastných nie kresťanov.
7b. Ja som v Bratislave videl korzovať mnoho moslimiek so šatkami na hlave a nikto im nič zlé neurobil ani nepovedal. Nie som si ale istý, či by si autorka blogu dovolila chodiť po Rijáde či niekde v inej konzervatívnej moslimskej krajine v minisukni či šortkách a s nezahalenou hlavou.
7c. V Bratislave na ulici som videl nespocet rozne hovoriacich ludi, mnoho chlapov drziacich sa za ruky, romov, arabov, moslimky, cernochov , rozne nabozensky oblecenych ludi a NIKDY som nevidel zeby tym ludom okolie nejak, akokolvek, ublizovalo. nikdy nikto nikoho neokrikoval, neobtazoval, ci nebodaj fyzicky napadal. Samozrejme ze ich ludia vsimali viac ako ostatnych, ale to bolo preto ze vizualne vytrcali, nie, preto zeby im vsetci chceli ublizit. keby sa v elektricke v ba objavi bill gates, tiez vsetci cumia, ale nie preto ze ho chcu dokopat.
7d. Kde sa beru tie reci ako moc rasisticki a nenavistni slovaci su? pochybujem ze sme horsi ako na zapade, akurat na zapade su viac zvyknuti nehovorit pravdu(resp su nuteni k extremnej politickej korektnosti). tych utokov na ine osoby je tu minimum a vsetky su sposobene par retardovanymi jedincami, rozhodne nie majoritnym obyvatelstvom.
7e. A vlastne nechápem, prečo sa ich toľko hrnie do hnusnej Európy plnej nevercov, bravčoviny, alkoholu . . .
8. Prečo tú šatku už nenosí? Možno ju ani nosiť nechce, najmä v týchto horúčavách. Preto si vymyslí príbeh, každý ju ľutuje, ale ona sa chce prispôsobiť majorite, len to nemôže takto otvorene povedať svojmu moslimovi.
9. V islame je „rodinnou tradíciou“ vražda zo cti a to pri určitých islamských previneniach, ako napr. keď dievčina moslimka si za muža vezme kresťana, alebo „len“ opustí islam. Preto mi nie je jasné na čo sa tá pani sťažuje a okrem toho som na Slovensku nezaregistroval nevidel a nepočul protestovať jej mierumilovnú komunitu proti zverstvám islamských teroristov, ktorí nasledujú nie zlé výklady islamu, ale konkrétne jednoznačné nenávistné verše voči inovercom.
10. Jeden moslim nie je problem, ani sto. Ale pri milione uz zacinas mat problem a ten problem len rastie a ty len ustupujes rastucim poziadavkam stale viac a viac. Uz neriesis satky ale ignorujes znasilnovania a domace nasilia. Pozri sa na zapad kam to dopracovala salamova metoda. Chces aj tu mat stvrte kam sa budes bat chodit? Chces sa bat o dceru ze ju znasilni nejaka particka, lebo ublizovanie zenam, a zvlast inoverkynam, je sucastou islamu? A ked povies ze vsak aj tu mame takych, a su to Slovaci, tak ok, kvoli tomu chces importovat dalsich a viac?
Reálne nejde o šatku, tá by fakt nikomu nevadila, ide o to, čo tá šatka reprezentuje.
Použitá literatúra:
– Bil Warner – Sharia Law for Non – Muslims, vydaného v 2010 v USA. Preložilo a vydalo CSPI (Centrum pre štúdium politického islamu – neziskové sekulárne apolitické medzinárodné vzdelávacie hnutie) so sídlom v Brne.
– www.politicalislam.eu
Súvisiaci článok:
Diskusia k článku na Sme:
https://blog.sme.sk/diskusie/3557985/1/slniecko-v-caputovej-time.html
nikto netvrdí, že EÚ ktorá občas proklamuje ...
Trvám na tom, že ľudia, ktorí obviňujú ...
a podľa toho, ako si reagoval inde pod inými ...
Bodaj by išlo iba a výhradne o politickú ...
Horšie je, že s vysokou pravdepodobnosťou ...
Celá debata | RSS tejto debaty