Založ si blog

Som 73 násobný darca krvi a 53 ročný nezaočkovaný dezolát. A nielen to!

Som aj človekom, ktorý má vraj na svedomí ktovie koľko úmrtí na Covid 19, a to tým, že ako bloger verejne nesúhlasím s mediálnym a vládnym nechutným nátlakom k očkovaniu na Covid 19 vakcínami, ktoré neprešli štandardným testovaním,

čím ľudí odrádzam od očkovania…, od jedinej cesty k zdraviu, k slobode, dlhovekosti, a možno aj k spáse…

Som aj človekom nezodpovedným, nepriateľom spoločnosti, lebo tým, že nepovažujem za potrebné opichať sa proti C-19 môžem nakaziť iných…

Čo na tom, že moja manželka dostala C-19 a ja som sa v spoločnej domácnosti od nej nenakazil? Pričom som robil všetko pre to, aby sa tak stalo. Resp. ničomu som sa nevyhýbal. A nič. Nenakazil som sa. Chcel som to, chcel som to mať čo najskôr za sebou. Aj preto, aby som nemusel podstupovať nepríjemné špajchlovanie sa v nose – testovania na týždennej báze a nestrácať počas víkendov drahocenný čas v radách na test. (Tým netvrdím, že nikdy C-19 ani nič podobné nemôžem dostať. Môžem, zvlášť ak k tomu v tele vytvorím vhodné podmienky. Zároveň ale, na základe vlastných skúseností, viem aký veľký význam má životospráva v prevencii vírusových ochorení a pri ich prekonávaní: https://blog.sme.sk/burkert/lifestyle/ockovanie-najlepsia-prevencia-proti-chripke).

Čo na tom, že manželka prekonala C-19 síce s pomerne vysokými teplotami, ale za dva tri dni bola viacmenej v poriadku a po 4 mesiacoch bola nepriamo donútená sa zaočkovať a nikoho z majstrov ihiel pritom nezaujímalo, že C-19 prekonala? Oni potrebovali čiarku – ďalší zaočkovaný kus. Potrebovali zvýšiť percento zaočkovaných, aby mali pani prezidentka, pán premiér a hlavný hygienik radosť, aby aj biznis pokračoval, aby bola spokojná aj farmaceutická firma. Čo na tom, že organizmus mojej manželky po danom očkovaní sa zbláznil a bolo jej na umretie? A to ešte nevieme, čo táto kombinácia v jej organizme zanechala.

Som aj človekom, ktorý do nášho chorého, veľmi ľahko zneužívaného solidárneho zdravotníctva, ktoré bez ľudí, ktorí sa snažia žiť zdravo, by už dávno skolabovalo, mesačne vyše 30 rokov povinne odvádzam odvody, pričom z toho, čo som do neho vložil, tak som využil odhadom ani nie pol percenta. Áno, možno sa mi zdravotne ešte stane niečo vážne a toto číslo sa radikálne zmení. Ale, ak sa tak stane, budem len výnimkou, ktorá bude potvrdzovať pravidlo a to, že ľudia, ktorí sa o svoje zdravie snažia starať, zaťažujú zdravotný sysém len minimálne.

Ak pozerám okolo seba, ako sa ľudia len stravujú, nehovoriac o ďalších aspektoch ktorým sa buduje alebo udržiava zdravie

(napr. o zdraviu prospešných hladovkách, alebo iných spôsoboch prečisťovania čriev a čistenia ciev, o pohybe, čo sa týka jak našej pružnosti (chrbtice…) tak aj pohybu na čerstvom vzduchu, o otužovaní, psychohygiene, o správnom dýchaní…, cez rúška a respirátory…)  

tak je to hrôza a vôbec, ale vôbec sa nečudujem, že takmer každý starší človek trpí minimálne na jednu civilizačnú chorobu. Stravujeme sa strašne.

A náš solidárny zdravotný solidárny systém nás v našich „slabôstkach“ iba  p o d p o r u j e.

Aby sme viac chorľaveli. Čo na tom, že naše zdravotníctvo potom kolabuje? A keďže väčšine tento chorý solidárny zdravotnícky systém (logicky) vyhovuje, tak doposiaľ žiadna vláda nenašla odvahu ho čo i len trochu zmeniť. Viac o tom som písal tu: Choré solidárne zdravotníctvo & Čo ste páni Matovič a Pellegrini pre ozdravenie spoločnosti spravili?

Naše zdravotníctvo zďaleka nekolabuje kvôli covidu. Väčšina, ak nie drvivá väčšina ľudí leží v nemocniciach alebo zomiera na civilizačné ochorenia, ktorým sa dá predchádzať. Ale sú ľudia, a nie je ich málo, ktorí si dovolia tvrdiť to, že naše zdravotníctvo kolabuje kvôli nezaočkovaným – nezaočkovaným dezolátom – ku ktorým patrím aj ja.

Napada ma, že kopa z tých uvedomelých covid očkovacích kazateľov by za čias Hitlera dosť pravdepodobne tvrdila, že za ich problémy a problémy spoločnosti môžu Židia… Dnes za problémy, za úmrtia na C-19, za „lockdowny“, za pád ekonomiky, zdravotníctva, zavreté školy atď. môžu nezaočkovaní… Na čele s hoaxérmi…

Hľadať vnútorného triedneho nepriateľa, to je ono! To letí v každej dobe.

Nie je nápadné, a vážneho zamyslenia sa hodné to, že čím viac kolabujú zdravotníctva, aj vyspelých štátov, tým viac sa darí farmaceutickým firmám?

A som aj človekom čiastočne umlčaným: https://blog.sme.sk/burkert/sukromne/tak-ste-ma-tu-uz-umlcali

Našťastie stále je dosť možností, kde je možné slobodne sa vyjadrovať. Platí to aj pre tento blog. Ďakujem.

A som aj človek, ktorý šetrí finančné prostriedky štátu na vakcíny a likvidáciu tých vakcín, ktoré sa nestihnú ľuďom napichať. Ich likvidácia nie je lacná záležitosť. Ja nepotrebujem ani jednu dávku.

A šetrím, aspoň sa snažím, aj naše zdravotníctvo – snažím sa žiť tak, aby som ho čo najmenej zaťažoval a aby z mojich zdravotných odvodov som pre seba využil čo najmenej. Aby mali iní. Ale ja som aj tak za dezoláta.

Nedávno, 2 dni pred Vianocami som šiel k lekárovi po relatívne dlhom čase využiť zdravotnícke služby. Veď si za to platím. Chcel som si dať spraviť jednoduché prečistenie ucha. Bol som aj pred rokom, vo veľkej nemocnici, ale mali asi veľa ľudí, tak ma odbili. Veď ešte počujem… Skúsil som teda po roku opäť, v malej nemocnici. Keďže som nemal nič zo známeho O-T-P, tak ma lekár prijať nemohol. Zaujímavé je, že hneď na druhý deň som šiel darovať krv (siedmy krát od vypuknutia korona „pandémie“) a tam samozrejme žiadne O-T-P odomňa nepotrebovali. Stačilo im moje písomné prehlásenie, že som zdravý. To museli dať aj zaočkovaní.

A to ešte nespomínam to, koľko ľudí, v kritickom zdravotnom stave svojich lekárov nenavštívi vôbec; lebo nechcú zaťažovať lekárov zdrvených korona „pandémiou“…,

a možno radšej zomrú na zanedbanú zdravotnícku starostlivosť než by, pod vplyvom propagandy, mali náš zdravotný systém zaťažiť svojimi „zanedbateľnými“ zdravotnými problémami.

V každom prípade: Pre tento systém je zjavne dobrá aj krv dezoláta…

ZÁVER:

Ako vidieť, aj toto moje malé svedectvo ukazuje, že svet nie je čierno-biely, že súdiť, nehovoriac o odsudzovaní, bez poznania je nesprávne, že rozdeľovať spoločnosť, resp. brojiť proti neočkovaným je nie len primitívne, ale aj choré. Toľko nenávisti v našej spoločnosti, ak vynecháme časy prenasledovania Židov, hádam ešte nikdy zďaleka nebolo. A čas ukazuje, že toto delenie na dobrých (zaočkovaných, poslušných, vystrašených, a neviem ešte akých) a na zlých (ako som v očiach mnohých, aj mojich známych a bývalých priateľov napr. aj ja) je pre spoločnosť stále viac nebezpečné a deštruktívne. Vyhovuje to len mainstreamovým médiám zarábajúcim na šírení strachu, manipulátorom politikom a v neposlednom rade farmaceutickému biznisu.

Súvisiaci článok:

Sto bezplatných darovaní krvi stačí, viac si odo mňa Slovač zjavne nezaslúži

Súvisiace články z môjho blogu:

/https://marcelburkert.blog.pravda.sk/category/covid-19/

A na úplný záver moje tohtoročné symbolické vianočné darčeky: Bežecký Gepard… ide ďalej,

aj keď kvôli korone bol na smečku umlčaný (našťastie, aspoň zatiaľ, nie zmazaný, ako bol zmazaný napr. Dr. Bukovský, ktorého ale, na strane druhej, nová kniha sa mohla zrodiť len na základe toho. A je ešte lepšia ako som očakával. Je naozaj výborná. A nie len pre „dezolátov“!). 

A ešte jeden od Andyho Moravka:

Ako si škodliví dezoláti a prešpekulovaní konšpirátori zákerne posilňujú imunitu

Čo veta, to perla – ruskej propagandy. A čo na to Pellegrini?

03.04.2024

Jadro z Ficovho prejavu k 2. výročiu vojny na Ukrajine bolo rozobraté v článku „Ficove kremeľské delírium a Pellegriniho „mierová“ ruská faloš“. Rozoberme si, aspoň narýchlo, to zvyšné z jeho proruského prejavu, ktorý by mu lepšie nenadiktovali snáď ani súdruhovia z Kremľa: 1. V záplave vyjadrení podporujúcich zabíjanie Ukrajincov a Rusov a naivnom [...]

Populista Pellegrini chce byť prezidentom (ruského) mieru a pokoja (pre Smer).

02.04.2024

Krátka analýza ďalšieho hereckého čísla PP a posledného čísla PP predvolebných novín. Populista Peter Pellegrini (PPP) chce byť nielen prezidentom pokoja (smeráckeho), ale aj súdržnosti a národného zmierenia… Akurát že na svojho protikandidáta do funkcie prezidenta SR v kuse útočí. Nie inak tomu je aj v jeho ďalších predvolebných propagačných novinách „PP [...]

Keď služobník Kremľa, Šutaj Eštok, kričí: prezident vojny!

01.04.2024

Šírenie ruského naratívu, aby sa Ukrajina prestala brániť ruskej agresii, resp. aby Ukrajine neboli posielané zbrane zo zlého Západu…, lebo tie iba predlžujú vojnu…, zatiaľ čo tie z východu, z Ruska, ktoré na rozkaz Putina denno-denne na Ukrajine zabíjajú Ukrajincov a pustošia ich krajinu, vojnu zjavne nepredlžujú… a priam spôsobujú na Ukrajine vytúžený mier… [...]

Andrej Babiš, Monika Babišová

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

kravy

Kmeň vtáčej chrípky H5N1 detegovali aj v kravskom mlieku, upozornila WHO

19.04.2024 17:46

Nateraz nie je známe, ako dlho môže vírus v mlieku prežiť.

SR Požiar Osada Stropkov Situácia Mimoriadna POX

Polícia začala v súvislosti s požiarom v Stropkove trestné stíhanie

19.04.2024 17:17

Po požiari, ktorý zničil deväť obydlí, ostalo bez strechy nad hlavou 49 tamojších obyvateľov, z nich 29 detí.

Ukrajinskí vojaci ďakujú Slovákom za zbierku na muníciu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30, aktualizované: 17:35

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Marcel Burkert

Dekonšpirátor..., resp. má za to, že za zlom vo svete nie sú USA, dokonca ani Židia, ani ilumináti, ani slobodomurári, ani iné tajné spolky, ale jednostranná vláda rozumu, duchovná lenivosť, neznalosť zmyslu života a Zákonov stvorenia, slepá viera v mnohých podobách. Kritik Putinizmu a socializmu s tzv. ľudskou tvárou. Od júla 2015 aj aktívny skeptik poukazujúci na nebezpečenstvá vyplývajúce zo silne pokriveného učenia proroka Mohameda, alibizmu moslimských a európskych lídrov, pseudohumanizmu a z presadzovania multikulturalizmu za každú cenu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 209
Celková čítanosť: 851697x
Priemerná čítanosť článkov: 4075x

Autor blogu