Založ si blog

Rusko sa už rok správa ako odvrhnutý násilný manžel a Ukrajina už rok krváca.

„Rusko sa správa ako odvrhnutý násilný manžel s ktorým sa proti jeho vôli rozviedla manželka, aby sa zbavila jeho neznášanlivej povahy. Tým však oslabila aj sféru jeho majetkového a strategického vplyvu, ktorý mu poskytovala a na ktorý sa akosi samozrejme upínal ako na svoje výsostné právo.

Nezmieriteľná zúrivosť, vlastná násilníckemu charakteru, ako i neukojiteľná závisť nad rastúcim šarmom svojej bývalky, ho vyprovokovala k šialeným výčinom, získať naspäť stratené pozície; aj za cenu vraždy.

Ako každému nízkemu spoločníkovi, poslúži aj jemu k naplneniu jeho chorých cieľov akákoľvek podlá lož, podpora od takých priateľstiev ako je on sám, tiež cirkevné a náboženské dogmy, ako aj najhlúpejšia propaganda s cieľom udrieť na slabosti váhajúcich a pochybujúcich a to iba pre jediný cieľ – presadiť za každú cenu svoju sebeckú vôľu.“

Každá vražda má svoj motív. Medzi ne patria: nezhody, neschopnosť skrotiť zúrivosť,  nenávisť, žiarlivosť, strach, pomsta, a v neposlednom rade je to zištnosť, resp. prospech, najčastejšie materiálny.

Dá sa povedať, že každý z týchto motívov sa dá pripísať agresorovi z Kremľa, ktorý za účelom dosiahnutia svojich vrcholne egoistických a chorých cieľov brutálne napadol svoju slabšiu sestru – Ukrajinu, ktorú nielen že už rok deň čo deň znásilňuje, ale necháva na Ukrajine vraždiť nielen tých, ktorí sa jeho vôli aktívne vzpierajú (ukrajinskí vojaci a dobrovoľníci), ale neraz aj civilné obyvateľstvo. A doma, v Rusku, necháva vraždiť, v tom lepšom prípade „len“ väzniť, a „len“ na 15 rokov, tých, ktorí si jeho zvrátenú „špeciálnu operáciu“, dovolili pomenovať správnym menom.

Bol by som zvedavý na tých, čo relativizujú, obhajujú, alebo za nutnú obranu označujú jednoznačnú útočnú ruskú vojnu Ukrajine,

ako by oni v pozícii sudcu posúdili prípad vraždy frajerky, manželky, alebo sestry spáchanej na základe hociktorého z vyššie uvedených motívov, alebo aj na základe kombinácie týchto motívov.

Vie si niekto predstaviť sudcu, ktorý by uznal nasledovnú obranu vraha, ktorý zaškrtil svoju frajerku, manželku, alebo dospelú sestru:

  1. Zavraždená začala proti mojej vôli paktovať s tým západniarom!, ktorému z očí nič dobre nekukalo a chcel ju len využívať!
  2. Nezniesol som myšlienku, že on bude lepší ako ja!, alebo že by s ním mala mať lepší život ako so mnou. Pochopte ma predsa!  
  3. Ona nebola tou bytosťou, ktorá by mohla slobodne rozhodovať vo všetkých veciach bez toho, aby pri tom utrpela škody. Ja som bol ten, kto najlepšie vedel, čo je pre ňu dobré, a čo zlé. Za ochranu, ktorú som jej takto roky poskytoval, by som si zaslúžil uznanie, nie odsúdenie!
  4. Nepýtala sa ma, či si s tým západniarom môže začať! A keby sa aj pýtala, ja by som jej súhlas nikdy nedal! Prečo sa ma neopýtala!?…
  5. Keď sa nechcela riadiť mojimi dobre mienenými priateľskými radami, že na západniara má zabudnúť, že jedine ja viem, čo je pre ňu najlepšie, a neskôr na ňu nezaberali ani špeciálne fyzické a ani psychické prostriedky, bol som donútený ku krajnému riešeniu. Je naozaj toto ťažké pochopiť!?
  6. Ak by som rázne nezasiahol, oni dvaja by zničili mňa! Moju povesť, moju česť! Veď by som vyzeral ako hlupák a paroháč! A nezničili by len mňa, ale hanba by padla na celú rodinu z mojej strany.
  7. Keby jej ten západniar nevymyl mozog a nezačala s ním otvorene paktovať, k ničomu by nedošlo – ani len k špeciálnej fyzickej operácii o jej dobrovoľnú nápravu. To je jasné. To on by mal byť odsúdený, nie ja. Mal by byť súdený za podnecovanie na vraždu. K tomuto krajnému riešeniu ma donútil on!

a na základe toho by vraha zbavil viny a teda spod obžaloby by ho oslobodil???

Viete si to čo i len predstaviť???

Ani tí sudcovia, o ktorých sa hovorí, že sú skorumpovaní, by si takéhoto vraha na základe takejto obrany oslobodiť nedovolili. Neuznali by to ani len ako poľahčujúce okolnosti, naopak, vyhodnotili by to tak, že páchateľ neprejavil žiadnu ľútosť nad svojim ohavným činom a trest by mu ešte sprísnili.

Ja si viem predstaviť, a to celkom zreteľne, že proruskí trólovia a pacienti postihnutí ruskou propagandou, dominujúci aj v diskusiách k mojim článkom na tému ruskej agresie na Ukrajine, by v pozícii sudcov takéhoto vraha, ak by ním bol terorista z Kremľa, oslobodili bez mihnutia oka, a namiesto neho by odsúdili toho západniara nieže na doživotie, ale ak by mohli, tak by ho nechali rovno ukrižovať.

 

Pellegriniho mierové plány v praxi – testované na medveďovi z Liptova.

25.03.2024

Ale premiér Fico, predseda NR SR Pellegrini, Taraba a iní naší veľkí „mierotvorcovia“, toto nikdy nepriznajú. A ani nemôžu. Inak by stratili dôveru svojich voličov, ktorí, snáď až na nejaké vzácne výnimky, zhodne nenávidia USA, Západ, Brusel a obdivujú vodcu z Kremľa. A nielenže to nepriznajú, ale vrcholne bezcharakterne (Fico + Taraba priamo a Pellegrini [...]

Ukrajina a otázky na ktoré Fico, Pellegrini a spol. nemajú odpovede.

19.03.2024

Svet nášho, dnes už 4 násobného premiéra Fica, dušou oddaného komunistu, je svetom amorálnym. Svetom Petra Pellegriniho, súčasného predsedu parlamentu, bývalého ministra školstva a takisto premiéra, je zberateľstvo – zberateľstvo funkcií. Tých najvyšších. Na Slovensku mu do zbierky chýba už iba funkcia prezidenta. On, na rozdiel od svojho politického stvoriteľa [...]

Nedémonizujte Putina! Veď sa vyhráža iba jadrovými zbraňami.

13.03.2024

Podľa kolaborantského slovenského premiéra Roberta Fica nemáme démonizovať Putina. Veď sa vyhráža iba jadrovými zbraňami. Ale zjavne oprávnene… Podľa Fica bolo Ukrajincom, krátko po začatí rozsiahlej ruskej okupácie Ukrajiny vo februári 2022, znemožnené dosiahnuť mierovú dohodu s Ruskom…, hoci k nej boli veľmi blízko… Fico ale hovorí niečo úplne iné [...]

Fabrika Kia - Teplička nad Váhom

Vláda chce zaplátať migrantmi zo Strednej Ázie dieru na trhu práce. Ako útok v Moskve zmení tento zámer?

29.03.2024 08:00

Po tom, čo skupina teroristov pôvodom z Tadžikistanu zabila v Moskve 139 ľudí, sa slovenské zložky rozhodli posilniť bezpečnostné opatrenia

Rusko, Ukrajina

ONLINE: Masívny útok opäť cielil na ukrajinskú energetiku. Poliaci poslali do vzduchu lietadlá

29.03.2024 07:45, aktualizované: 08:14

Rusko masívne útočí na ukrajinskú energetiku, ktorá je v zložitej situácii. Keď Rusi spúšťajú útoky, Poliaci posielajú do vzduchu lietadlá.

Joe Biden, Barack Obama

Štyria prezidenti v New Yorku. Biden s Obamom a Clintonom zozbierali 25 miliónov USD, Trump bol na pohrebe policajta

29.03.2024 07:11

Americká prezidentská kampaň vo štvrtok večer dostala do New Yorku štyroch amerických prezidentov.

Nehoda, ilustračná, sklo

Autobus s desiatkami cestujúcich sa prevrátil na nemeckej diaľnici

29.03.2024 06:38

Autobus s približne 60 cestujúcimi havaroval vo štvrtok večer na diaľnici v západnom Nemecku, zranenia utrpelo vyše 20 ľudí, informovala DPA.

Marcel Burkert

Dekonšpirátor..., resp. má za to, že za zlom vo svete nie sú USA, dokonca ani Židia, ani ilumináti, ani slobodomurári, ani iné tajné spolky, ale jednostranná vláda rozumu, duchovná lenivosť, neznalosť zmyslu života a Zákonov stvorenia, slepá viera v mnohých podobách. Kritik Putinizmu a socializmu s tzv. ľudskou tvárou. Od júla 2015 aj aktívny skeptik poukazujúci na nebezpečenstvá vyplývajúce zo silne pokriveného učenia proroka Mohameda, alibizmu moslimských a európskych lídrov, pseudohumanizmu a z presadzovania multikulturalizmu za každú cenu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 205
Celková čítanosť: 842020x
Priemerná čítanosť článkov: 4107x

Autor blogu