Založ si blog

Ako spoznáte národniara, rýdzeho národniara a najväčšieho národniarov z rýdzich

Označením národniar (v skratke N) sa nemôže pýšiť len tak hocikto. Môžu to robiť len ideologicky vyspelí jedinci, ktorí rokmi vymývania mozgov, opravujem, rokmi poctivého štúdia, spoznali pravdu, pravú pravdu, teda tú ruskú, a preto vo voľbách zásadne nevolia proamerických smradov podporovaných americkými živlami a vybraných vo Washingtone . Rovnako dokázali spoznať aj to, že akákoľvek ruská vojenská agresia v skutočnosti nie je agresiou, ale mierovým posolstvom a tiež to, ktorá demokracia je tou skutočnou – demokracia ruského typu. Teda k národniarom sa v prvom rade radia voliči Robka Fica, časť voličov Hlasu, konkrétne tá, ktorá má veľmi blízko k Ficovi, v druhom rade sú to voliči osobností… ako Majo Kotleba, Milanko Uhrík, Milanko Mazurek, či Tomáško Taraba. Samozrejme, nesmieme pritom zabúdať na voličov nášho veľkého národovca – pána Števka Harabina.

Ostatní sú lúzou, ktorá sa akýmsi nedopatrením narodili tam, kde sa narodili a pôsobili také osobnosti ako Mečiar, Slota, Fico…

Áno, uhádli ste, za rýdzeho národniara (RN) sa môže považovať iba ten jedinec, ktorý spoznal v Slovenskej národnej strane vôbec to najlepšie čo kedy uzrelo svetlo sveta na slovenskej politickej scéne v rámci politických strán.

Ako ale spoznať spoznať najväčšieho rýdzeho národniara (RNN – rýdzi národniar najväčší), ktorý v súčasnosti chodí po zemi slovenskej a bojuje za svoj národ?

Nie je to tak ľahké, ako sa na prvý pohľad môže mnohým zdať, lebo takáto osobnosť býva neobyčajne skromná a teda svoju veľkosť maskuje. Ak ho ale raz dokážete napriek maskám identifikovať v konkrétnej telesnej schránke,  budete ho vedieť spoznať aj keď zmení telesnú schránku. Lebo najväčší môže byť len jeden a všetci vieme, že nikto tu na zemi nežije večne a teda tí najväčší, aby zachovali tradíciu, si musia odovzdávať štafetu; aj keď nie vždy úplne v priateľskom duchu. Ale nebudeme zachádzať do detailov.

Aby si človek utvorili správny obraz, ako to funguje, je potrebné ešte vedieť to, že medzi RN a RNN je jeden dôležitý medzistupeň. Je ním LRN – lojálny rýdzi národniar. To je taký, ktorý aktívne verejne zľahčuje a vie obhájiť čokolvek negatívne, čoho sa RNN dopustí. Vzorovým príkladom LRN je v súčasnosti Tomáš Taraba – aktuálne minister neživotného prostredia. Bez národniarov s titulmi LRN by nebolo ani RNN.

Čím sa teda vyznačuje RNN? 

Rozoberieme si to na názornom príklade:

Na úvod treba povedať, že nielen národniar rýdzi, ale aj národniar o hodnosť vyšší – RNN (rýdzi národniar najväčší), je len človek a teda aj jemu sa môže stať, že spôsobí dopravnú nehodu. Ale RNN, na rozdiel od bežného smrteľníka (a zrejme aj na rozdiel od N a RN), aj keď vie (zvlášť ak je povolaním právnik), že povinnosťou osoby, ktorá dopravnú nehodu spôsobila, je zostať na mieste nehody až do príchodu polície, utečie. Pričom každý, kto má vodičský preukaz, vie, že toto sa automaticky posudzuje tak, akoby vodič pred jazdou požil alkohol, že sa chcel vyhnúť dychovej skúške na alkohol.

1. Takže útek od zodpovednosti je prvým, tým základným charakteristickým znakom, ktorý definuje RNN. Ale to nestačí. Tých znakov je viac.

2. Druhým znakom RNN je falošná ľútosť nad svojim protiprávnym konaním; ľútosť pod ktorou sa skrýva nadutosť, arogancia a po ktorej vždy nasleduje útok na politického oponenta. Táto kombinácia (falošná ľútosť a útok) sa v priebehu 30 minút musí opakovať minimálne 8 krát. V opačnom prípade nemôže ísť o RNN, ale len o RN, prípadne len o N. Zapamätajte si: RNN to musí zvládnuť minimálne 8 krát za polhodinu. Aby mu uverili aj priemerne inteligentní z národniarov rýdzich.

3. Tretím znakom RNN je opakované stavanie sa do pozície obete, obete spiknutia. Koho? Predsa proamerických síl.

4. Štvrtým znakom RNN je opakované bagatelizovanie svojho protiprávneho konania. Bokom musí ísť všeobecné ohrozenie, ktoré spôsobil, a aj to, že si nesplnil základnú povinnosť a z miesta nehody ušiel. Namiesto toho RNN upriamuje pozornosť na zdemolovaný semafor, ktorý sa dá ľahko vymeniť a stojí pár drobných z jeho príjmov. A hlavne pri tom musí RNN zvládať odpútavanie pozornosti od neho vytváraním špiny a hádzaním špiny na svojich politických oponentov. To ale nejde len tak mirnix dirnix, to sa musí vhodne skĺbiť s predstieranou a uveriteľnou ľútosťou a pokorou. A toto zvládnu len najlepší z majstrov, z majstrov rýdzich národniarov.

5. Piatym znakom RNN je schopnosť v pravú chvíľu optimálne nielen namixovať, ale aj presne nadávkovať pokrm pre nízke pudy potenciálnych a radových národniarov a pre posilnenie ich protiamerickej averzie a zároveň imunity voči všetkej opodstatnenej kritike médií na hlavu RNN.

6. Šiestym znakom RNN je to, že ak spraví niečo protizákonné, a mal by voči sebe sám vyvodiť politickú zodpovednosť, a aj keď je právnik, stavia sa do pozície nesvojprávneho – Ak s jeho neochotou vyvodiť voči sebe politickú zodpovednosť budú súhlasiť zvyšní dvaja koaliční partneri, tak on sám od seba neodstúpi, lebo on sám nevie čo sa patrí. Potrebuje, aby mu to povedali koaliční kamaráti. A ak ani oni nevedia čo sa patrí, tak je všetko v tom najlepšom poriadku.

7. Siedmym znakom RNN je to, že sa dokáže excelentne vyhovárať, kvalitne zatĺkať a klamať v priamom prenose.

Nasleduje, s krátkymi komentármi, to najpodstatnejšie

čo odznelo v TV diskusnej relácii „O päť minút 12“

v nedeľu 14.11.2024, teda na 4. deň po tom, čo RNN spôsobil dopravnú nehodu v noci 11.1.2024 o 23:30 na križovatke pri OC Saratov v bratislavskej Dúbravke, za čo je trestne stíhaný; pravdepodobne za všeobecné ohrozenie, keďže vyletiac zo zákruty preletiac cez prechod pre chodcov skončil na semafore. A bol tak veľmi zranený…, že nezavolal ani políciu ani záchranku, ale, ako sám uviedol, sám v pohode odšoferoval auto domov. Teda v rozpore so zákonom z miesta nehody ušiel, čím sa aj vyhol dychovej skúške na prítomnosť alkoholu v krvi.

MODERÁTOR:

Pán predseda SNS a podpredseda NR SR, v spoločnosti rezonuje Vaša nedávna dopravná nehoda. Opozícia Vás vyzýva na vzdanie sa postu podpredsedu Národnej rady SR. Čo by ste k tomu uviedli?

Hovorí pán RNN ctihodný:

Ospravedlňujem sa. Je mi to úprimne ľúto, hanbím sa, ospravedlňujem sa každému komu som ublížil, beriem vinu na seba, spôsobenú škodu nahradím a aj si to odpracujem v rámci verejných prác a keby som mal ako podpredseda NR SR poškodiť koalíciu, na druhý deň vyvodím zodpovednosť. Pre mňa je dôležité, aby koalícia zostala súdržná, a ďakujem za podporu premiérovi Robertovi Ficovi.

(Otázka moderátora mala smerovať k tomu, ako sa tá podpora prejavila, či verejným zľahčovaním toho, čo sa stalo, alebo zabezpečením, aby prípad vyšetroval chápavý policajt…)

Vedel som že predseda parlamentu Peter Pellegrini ma asi hodí cez palubu.

(Otázka moderátora mala smerovať k tomu, či je možné zlúčiť úprimnú ľútosť nad protiprávnym konaním s tvrdením, že koaličný partner ho hodil cez palubu tým, že jeho skutok, na rozdiel od R. Fica, nezľahčoval.) 

Ale na druhej strane urobím všetko, aby Šimečka a Sulík a opozícia nemohli vládnuť.

(Ešte bol slušný, ale dlho mu to nevydržalo)

Takže ak by vyšetrovanie ukázalo nejaké moje iné pochybenie, okrem poškodenia semaforu(Nedopovedal myšlienku a namiesto toho skonštatoval): Na záver ešte raz: Je mi to úprimne ľúto, hanbím sa… (Tá istá pesnička z úvodu relácie – po druhé)

MODERÁTOR:

Poslanec Šipoš sa v rozhlase vyjadril, že majú informácie, že ste sa k policajtom správali hrubšie, agresívnejšie.

RNN:

Pán Matovič a Šipoš sprosto klamú, ako oni vedia, tak ako klamali pri mnohých iných veciach. Chcem povedať, že ten hyenizmus opozície ale aj médií, pretože to čo aj médiá robia z tejto udalosti…

(Neodpovedané, a namiesto  toho v poradí 3. ospravedlňovanie sa, ale s dodatkom, aby ľudia odpustili každému, komu on ublížil… On sám v danej veci klamal, lebo minimálne pre jednu TV ráno po nehode, ktorá sa stala o 23:30 dňa 11.1.24, tvrdil, že sa mu pri nehode absolútne nič nestalo, vozidlo odšoféroval domov a 14.1.24 v diskusnej relácii pre zmenu tvrdil že „veľmi som sa zranil“…, čím chcel odôvodniť svoj útek z miesta nehody)       

MODERÁTOR:

Zákon hovorí, že dopravná nehoda je aj vtedy, keď sa poškodí vereno-prospešné zariadenie, keď už tvrdíte, že ste nevedeli, že ide o dopravnú nehodu. Ale budiž. Bola u Vás v ten večer, kedy sa stala dopravná nehoda, polícia a podrobila Váš dychovej skúške?

RNN:

K detailom sa vyjadrovať nebudem, všetko je v trestnom spise. (Odpoveď rýdzo alibistický, ako sa na rýdzeho národniara najväčšieho patrí.)

MODERÁTOR:

Bol Vám odobratý vodičský preukaz?

RNN:

Ja som poškodil (iba) semafor (a nič iné zlé som nespravil) (Otázka nesmerovala k tomu, čo poškodil).

(Nasledovalo ospravedlňovanie sa č. 4 a prísľub, že ak mu prikážu zametať Dúbravku od rána do večera, tak to bude robiť.

Len dovoľte všetci, ktorí ma odsudzujete, niektorí mi dokonca želajú smrť, vypisujú mi kadečo a ten hyenizmus aj opozície je strašný. Dovoľte, aby prebehlo vyšetrovanie a nepáľte ma na hranici  Stali sa iné závažnejšie nehody, nebudem sa vyhovárať, a taký mediálny hyenizmus sa nedial ani keď nejaký opitý herec… a toto čo robia so mnou, OK, chcú ma zničiť aby vládli Šimečka a spol. Najradšej by boli (ukazujúc na Šimečku) ak by som pri tej nehode zomrel!, vtedy by sa tešili.

Konečne MICHAL ŠIMEČKA (predseda strany Progresívne Slovensko):

Čo sa týka otázky, či ma presvedčili argumenty RNN (odpovedal slušne, vecne), odpovedám, že nie. Pána RNN sme vyzvali aby vyvodil politickú zodpovednosť, aby sa vzdal postu podpredsedu NR SR. Z toho čo tu hovoril vyplýva, že to neurobí, jasne má pocit že nič zlé nespravil. Ústavný činiteľ má ísť príkladom, ale to neznamená, že sa mu nemôže stať dopravná nehoda, ale mal konať podľa zákona a mal zostať na mieste nehody do príchodu polície (najbližšie obvodné oddelenie PZ od danej križovatky je 200 metrov a najbližšie okresné riaditeľstvo PZ je necelých 2 km) minimálne preto, aby sa podrobil dychovej skúške na požitie alkoholu. Pán RNN sa vyhol odpovedi na zásadnú otázku, či sa po nehode dychovej skúške podrobil a s akým časovým odstupom po nehode. Nech nerobí zo seba obeť. Nikto si neželá jeho smrť, robíme len to, čo by sa malo diať v normálnej politickej kultúre.

RNN:

Ja som sa dychovej skúške podrobil a výsledok bol nula. Stačí vám to?! (Zatiaľ len s jemným podráždením a s potlačovanou aroganciou v hlase. A ako sa ukázalo hneď na druhý deň po danej diskusii, pán RNN sa dychovej skúške podrobil „len“ 15 hodín po dopravnej nehode. Toto samozrejme tajil ako mohol.)

MICHAL ŠIMEČKA:

Takže ste sa podrobili dychovej skúške po dopravnej nehode a s výsledkom nula?

RNN:

(Odpoveď rýdzo alibistická, ako sa na RNN patrí). Ja som nevypil žiadny alkohol a vyprosím si od vás aby ste tu vytvárali fikciu môjho opitia. Z miesta som odišiel, lebo som bol zranený. Zranil som sa veľmi. Nebudem rozprávať detaily, lebo prebieha vyšetrovanie, ale to čo teraz robíte kvôli semaforu za 1.500 eur je politický hyenizmus a ja chápem, že by ste Danka utopili v lyžičke vody, lebo viete, že bez Danka, SNS a spojených síl by nebola táto vláda. Dajte mi právo možnosť sa brániť. A po druhé, pán Šimečka, cielene koordinovane na nás útočíte, raz odvolávate Blahu, inokedy Žigu (z Pellegriniho Hlasu), ktorý je trestne stíhaný (zo 4 podpredsedov parlamentu nie je trestne stíhaný iba Michal Šimečka).

ALE špinavosti Matoviča, aby ste si dovolili rozprávať, že ja som ako Dedeček, ktorý opitý zabil 5 ľudí na prechode pre chodcov, to je hyenizmus. Som hádam prvý v republike, čo za semafor má mať takéto vypočúvanie na polícii, lebo bežne sa za to dá pokuta, vypočuje sa, vyšetrí sa. (Si znovu sám odporuje, lebo ak sa dá bloková pokuta, už sa nič nevyšetruje)

MICHAL ŠIMEČKA:

To sú legitímne otázky, žiadny hyenizmus. Takže ste sa podrobili dychovej skúške po dopravnej nehode a s výsledkom nula?

RNN:

(Nemôže odpovedať na otázku, musí len odbáčať a najlepšie je útočiť). Samozrejme, že každý sa musí podrobiť po dopravnej nehode dychovej skúške. Ale ja vám odpoviem jednu vec, že to čo robíte, je už tak hrubá manipulácia informácií, že mňa niekto našiel podľa nejakej olejovej stopy. Toto povedal redaktor jedných médií.

(Nasledovalo 5. ospravedlnenie verejnosti a druhé hlboké poďakovanie pánovi Ficovi, predsedovi vlády, nevedno za čo).

Kým neprebehne vyšetrovanie nemáte ma právo kameňovať.  Bežný smrteľník by za také niečo dostal pokutu, ale podľa nich má RNN dostať trest smrti.

MICHAL ŠIMEČKA:

Keď ste nepožili alkohol, prečo ste nepočkali na políciu? Lebo bežný smrteľník, ak by ušiel z miesta nehody, hľadelo by sa na neho tak ako keby pil. Aj bez vyšetrovania polície je zrejmé, že ste porušil zákon, ušli ste z miesta nehody. A za druhé, ohrozili ste ľudí, stalo sa to na prechode, mohli tam byť ľudia, takže to nezľahčujme.

RNN:

Vyprosím si od vás slovo ušiel! Ja som odišiel. Nevedel som (ako právnik, aj keď to má vedieť každý vodič), že som spôsobil dopravnú nehodu a že mám zostať na mieste do príchodu polície. A asi kde by som tak mohol ujsť?  Každý ma pozná. Pred zodpovednosťou som ujsť teda nemohol ani teoreticky, ale viete akú mám ja zodpovednosť?  Politickú! Takú, aby ľudia ako vy a Sulík sa neodstali k moci. Vy keby ste mohli tak poškodíte, pošpiníte a vyprosím si od vás slová „ušiel“!  a aby ste ma obviňovali za semafor, za ktorý budem ako prvý občan SR trestne stíhaný. Ja viem, že by ste ma najradšej utopili v lyžičke vody. Ja vám tú radosť neurobím, som podpredseda NR SR (a aj RNN), mám zodpovednosť za koalíciu. A verte, že vo svete nikto neodstupuje z funkcie za to, že odpáli semafor za 1500 eur. Ja vám tú radosť neurobím. Mám zodpovednosť jedine voči koalícii a svojim voličom, žiadnemu Šimečkovi a Denníku sa spovedať nemusím.

MICHAL ŠIMEČKA:

Ako podpredseda NR SR máte oveľa širšiu zodpovednosť.

MODERÁTOR:

Aj Váš koaličný partner sa vyjadril v zmysle, že by bolo náležité, ak by ste sa vzdali minimálne funkcie podpredsedu NR SR, ak sa potvrdia podozrenia.

RNN:

Sypem si popol na hlavu a bla, bla (pesnička o ospravedlňovaní sa č. 6), a ďakujem pánu Bohu, že som nikomu neublížil. Pána Pellegriniho mi je ľudsky ľúto, ako zneužíva túto situáciu. Ja nie som hyena, že by som navrhoval, aby ním navrhnutý podpredseda Žiga sa vzdal funkcie, lebo je trestne stíhaný za o dosť závažnejšiu vec ako je zrolovaný semafor. Trestné stíhanie má aj podpredseda Blaha za Smer. (Nasledovalo 3. poďakovanie Ficovi za podporu a za spoločný boj za to, aby nevládli tí, čo sú teraz v opozícii).

Kto je vinný, nech hodí kameňom („trochu“ to prekrútil)

a po ďalšie, semafor za 1500 eur?! A keď chcete, budem zametať Dúbravku.

MICHAL ŠIMEČKA:

Ide mi o to, aby polícia potvrdila, alebo vyvrátila obavy, či pán podpredseda bol pri dopravnej nehode, ktorú spôsobil, pod vplyvom alkoholu. A tu nejde len o dopravnú nehodu, tu ide aj o ohrozenie účastníkov cestnej premávky.

RNN:

V histórii SR za zrámovaný semafor nikto trestne stíhaný nebol. Ale nech ma upália! A nechajte ma chvíľu rozprávať: Verejne sa ospravedlňujem, hanbím sa ako človek, ďakujem bohu, že som nikomu neublížil… (nasledovala ohratá pesnička o ospravedlňovaní sa č. 7)

Nikomu som v živote neublížil a cítim zodpovednosť za to, aby v tomto štáte nevládli kriváci ako Sulík. A odpustite mi pán Šimečka, ja nedovolím aby tu vládli proamerickí liberálni slniečkári  ako vy. A viete o čom ste ma teraz presvedčili??? Exkluzívne vám to prezradím: Že pôjdem do prezidentského boja, aby takí kriváci, akých vy nominujete, ako je Korčok, sa nedostali k moci. Preto som sa spojil aj Huliakom a Tarabom, aby ľudia ako vy sa nedostali k moci. Lebo keď niekto kto na prechode zrazil človeka a zabil sa mohol stať generálnym prokurátorom (žeby?) ale niekto, kto zrazil semafor, nemôže byť podľa vás prezident. Tak ja vám teraz ukážem, že idem do boja, ale keď polícia uzná, že som schybil, tak ja sa z týchto všetkých pozícií stiahnem, ale neobviňujte ma z niečoho, čo nie je pravda.

MICHAL ŠIMEČKA:

To je veľká informácia, že pán NRN bude kandidovať za prezidenta (skok pána RNN do reči)

RNN:

Áno, proti takým špinavým ľuďom a smradom! ako sú médiá (niekto kandiduje za prezidenta proti médiám???…). Pán Šimečka, vy a vaša strana ste nebezpeční ľudia pre Slovensko!

MICHAL ŠIMEČKA:

Dúfam, že diváci si všimli, čo sa tu za tú polhodinu odohralo, lebo pán RNN tu stále opakuje ako poskytol súčinnosť polícii, ako je to celé nevinné, lebo len stĺp… Keby to ale naozaj tak bolo, že večer po nehode prišli za ním policajti a mal negatívnu dychovú skúšku, tak by o tom hovoril oveľa proaktívnejšie, takže zrejme to tak nebolo.

RNN:

K vášmu obviňovaniu mojej osoby: Povedal som, že som sa pri nehode zranil. To čo robíte je špinavá manipulácia a fabulácia.

Fica naháňate za byt, mňa likvidujete za semafór, najradšej by ste nás udusili, utopili, aby ste tu proamericky vládli. Ja vám poviem čo tí toto ľudia robia! – Rozoberali štát cez rôzne nadácie a sysle. Tri roky ma títo ľudia prenasledovali, vypočúvali. Keby som len euro ukradol, tak nás zavrú. Lenže ja do poslednej chvíle ostanem v politike, aby ľudia ako vy a vaši spojenci sa nedostali k moci. Môžete ma obesiť, zatrhnúť, budem bojovať za tento národ stále! Najhoršie je dnes byť biely a milovať ženy, pretože ľudia ako Šimečka len vytvárajú konflikt, majú peniaze z Ameriky a najradšej by boli, aby nám vládli ľudia s inou orientáciou.

(Nasledovala ohratá pesnička o ospravedlňovaní sa č. 8 a nezmyselný sľub, že škodu do posledného centu vyrovná a že nie je hyena).            

TÉMA PREZIDENTSKÉ VOĽBY:

RNN:

Najlepší kandidát by bol Fico. (Potom nakričal na Šimečku ako si dovoľuje pýtať sa R. Fica na byt za pol milióna, keď on – Šimečka má ešte drahší… a o 25 rokov menej ako Fico!…)

Po proamerických prezidentoch pánovi Kiskovi a Čaputovej (bez oslovenia pani), ktorých vytvorili proamerické živly na čele so Šimečkovcami nesmie tu byť Korčok, ktorý prezlieka kabáty.

Mám zodpovednosť za národného voliča. Budem kandidovať, prípadne sa vzdám v prospech silnejšieho národného kandidáta. A chcem povedať, že som rozhodnutý aj po tom, čo tu mňa niekto za semafor valcuje a iný môže byť aj v inej štátnej funkcii a RNN sa tu má vzdať funkcie podpredsedu NR SR za to, že o polnoci dal dole semafor!?, ktorý ani nesvietil!, kde je aj zebra, a spôsobil 1500 eur škodu.

Môžete čokoľvek robiť, akokoľvek nás deptať, táto vláda vydrží! Bol by som lepší prezident ako krivý Korčok, lebo ja ľudí nezrádzam, na rozdiel od vás, pán Šimečka, som v živote niečo dokázal, a ešte raz, urobím všetko preto, aby Slovensko nemalo prezidenta, ktorého vyberú v USA v Bielom dome tak ako vybrali Kisku, Korčoka a Čaputovú.

A čo ožieranie Dubaja?!, ožieranie Sulíka v Dubaji?!

Kamaráti slniečkári pána Šimečku, čo mali pripravené vykúpenie pozemkov, sledovanie (nie pozorovanie) sysľov, celá tá partia slniečkárov na životnom prostredí, alebo nadácia Šimečku staršieho, akým právom čerpali dotácie z ministerstva kultúry, akým právom!? Alebo bývalý podpredseda parlamentu, každý rok zisky z Tiposu do svojej firmy. A vy mňa tu idete cepovať! idete fabulovať, obviňovať ma! (iba odvolávať z funkcie), že ja som z niekade utiekol!?

Ako môžete riadiť štát, keď vám nejaký nezávislý slniečkár blokuje úrad!? Pána Šimečku pred každou reláciou pekne ho oblečú, naučia ho pár viet, ktoré on  opakuje dookola. Pán Šimečka, vy toho RNN asi strašne nenávidíte, čo?! Vy ste si asi naozaj želali aby to vo štvrtok (pri tej dopravnej nehode) dopadlo horšie, čo?! Keby som tu nebol.

Moji voliči mi ale dali dôveru, aby ľudia ako vy sa nedostali k moci, pretože ľudia platení USA. Lenže ja som 2 krát vstal z popola a pomohol Ficovi zostaviť vládu, aby slniečkári ako vy nevládli! Urobím pre to všetko! Ja na rozdiel od Šimečku zanechám veľmi veľa dobrých vecí na Slovensku, aj ministerstvo športu. Išiel som do politiky ako finančne zabezpečený a mne nejaký nastajlovaný chlapec ktorého urobili predsedom opozičnej strany, ktorý má peniaze bohvie skade (takže už nie nevyhnutne z USA?) mi nebude kázať čo ja mám robiť a čo nemám.

(Medzi tým ešte spomenul, že odovzdal 8 miliónov na daniach, čo potom vzápätí poprel tým, že zarobil 8 miliónov. Alebo len nepozná rozdiel medzi: zarobiť a odviesť na dani).

Toto ide krk, mám toho dosť! idú po nás, najradšej by nás utopili  v lyžičke vody! Manipulujete, zneužívate médiá, robia v prospech vás, a keď sú na čele štátu ľudia hrdí (národniari), ako je Fico, RNN, Pellegrini, to vám vadí! Chcem spájať národné hlasy a verím, že k sebe pridáme ešte iných národných politikov. Môj cieľ je spojiť národné sily a aby v Bruseli boli národniari a nie nejakí poskoci, čo tam varia kávu.

P.S.:

Hlavu hore všetci, kto nepatríte k národniarom. Veď tak ako nikto z neba múdry nespadol, rovnako tak sa nikto nemôže len tak stať rýdzim národniarom.

Link na reláciu.

Čo veta, to perla – ruskej propagandy. A čo na to Pellegrini?

03.04.2024

Jadro z Ficovho prejavu k 2. výročiu vojny na Ukrajine bolo rozobraté v článku „Ficove kremeľské delírium a Pellegriniho „mierová“ ruská faloš“. Rozoberme si, aspoň narýchlo, to zvyšné z jeho proruského prejavu, ktorý by mu lepšie nenadiktovali snáď ani súdruhovia z Kremľa: 1. V záplave vyjadrení podporujúcich zabíjanie Ukrajincov a Rusov a naivnom [...]

Populista Pellegrini chce byť prezidentom (ruského) mieru a pokoja (pre Smer).

02.04.2024

Krátka analýza ďalšieho hereckého čísla PP a posledného čísla PP predvolebných novín. Populista Peter Pellegrini (PPP) chce byť nielen prezidentom pokoja (smeráckeho), ale aj súdržnosti a národného zmierenia… Akurát že na svojho protikandidáta do funkcie prezidenta SR v kuse útočí. Nie inak tomu je aj v jeho ďalších predvolebných propagačných novinách „PP [...]

Keď služobník Kremľa, Šutaj Eštok, kričí: prezident vojny!

01.04.2024

Šírenie ruského naratívu, aby sa Ukrajina prestala brániť ruskej agresii, resp. aby Ukrajine neboli posielané zbrane zo zlého Západu…, lebo tie iba predlžujú vojnu…, zatiaľ čo tie z východu, z Ruska, ktoré na rozkaz Putina denno-denne na Ukrajine zabíjajú Ukrajincov a pustošia ich krajinu, vojnu zjavne nepredlžujú… a priam spôsobujú na Ukrajine vytúžený mier… [...]

nemecko požiar

V Berlíne vzbĺkla hala firmy zo skupiny Diehl. Vyrába aj systém Iris-T dodaný Ukrajine

03.05.2024 21:45

S plameňmi v berlínskej časti Lichterfelde bojovalo 180 hasičov, ale požiar do večera pod kontrolou ešte nemali, napísala DPA.

Rusko / Špehovanie / Kyberkontrola /

Spojené štáty odsúdili ruské kyberútoky na Európu vrátane Slovenska, je za nimi známy aktér

03.05.2024 21:17

USA skupinu spojili napríklad aj so zasahovaním do amerických prezidentských volieb, ktoré vyhral Donald Trump.

brazília, priehrada, pretrhnutie, voda, záplava

Juh Brazílie sužujú najhoršie povodne za 80 rokov, 37 ľudí zomrelo

03.05.2024 20:37

Je to už štvrtá takáto ekologická katastrofa za rok, v júli, septembri a novembri 2023 udreli záplavy, pri ktorých zahynulo celkovo 75 ľudí.

gaza

Izrael dal Hamasu ultimátum: Máte týždeň, potom vstúpime do Rafahu

03.05.2024 20:20, aktualizované: 22:18

Izrael dal palestínskemu radikálnemu hnutiu Hamas týždeň na to, aby prijal dohodu o prímerí a prepustení rukojemníkov.

Marcel Burkert

Dekonšpirátor..., resp. má za to, že za zlom vo svete nie sú USA, dokonca ani Židia, ani ilumináti, ani slobodomurári, ani iné tajné spolky, ale jednostranná vláda rozumu, duchovná lenivosť, neznalosť zmyslu života a Zákonov stvorenia, slepá viera v mnohých podobách. Kritik Putinizmu a socializmu s tzv. ľudskou tvárou. Od júla 2015 aj aktívny skeptik poukazujúci na nebezpečenstvá vyplývajúce zo silne pokriveného učenia proroka Mohameda, alibizmu moslimských a európskych lídrov, pseudohumanizmu a z presadzovania multikulturalizmu za každú cenu.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 209
Celková čítanosť: 855931x
Priemerná čítanosť článkov: 4095x

Autor blogu